پرسپولیس نیوز: هر دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان به داوری بازی امروز معترض بودند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

*‌ از اواخر نیمه اول بود که بارش باران در ورزشگاه آزادی قطع و همین مسئله باعث شد در بین دو نیمه تماشاگران زیادی خود را به ورزشگاه آزادی برسانند تا حدی که هر چه از دقایق نیمه دوم سپری شد تعداد تماشاگران افزایش پیدا کرد.

*‌ بلندگوی ورزشگاه، تعداد تماشاگران حاضر را حدود ۲۰ هزار نفر اعلام کرد.

* هواداران پرسپولیس در نیمه دوم بارها به تشویق ماریو بودیمیر پرداختند تا به او کمک کنند پایش به گلزنی باز شود. مهاجم کروات در جریان بازی برای هواداران تیمش دست زده و از آنها تشکر کرد.

* در اوایل نیمه دوم، افرادی که مامور بردن برانکارد در زمین بودند سمت برانکو رفتند و از او خواستند که با آنها عکس سلفی بگیرد که این مسئله با مخالفت سرمربی سرخپوشان مواجه شد. برانکو به آنها گفت تمرکزش روی بازی است.

* تا دقیقه ۷۳ وقتی صنعت نفت آبادان چند حمله خطرناک روی دروازه پرسپولیس تدارک دید، سیدجلال با فریاد بر سر بازیکنان خط دفاع و هافبک از آنها خواست با تلاش بیشتری به بازی ادامه دهند.

* در زمان اعلام پنالتی پرسپولیس توسط داور، سرجیو به شدت به تصمیم داور اعتراض داشت و حتی به زمین هم آمد که با تذکر ناظر بازی مواجه شد.

* قبل از زدن ضربه پنالتی عقیل کعبی مدافع صنعت نفت با علیپور درگیری لفظی پیدا کرد.

* در دقیقه ۹۰ یک ضربه ایستگاهی به سود صنعت نفت آبادان اعلام شد و  سرجیو به دروازه‌بان خود گفت که به جمع مهاجمانش اضافه شود ولی پس از اینکه دروازه‌بان صنعت نفت به وسط زمین آمد، سرمربی زردپوشان آبادانی از تصمیم خود منصرف شد.

* در دقیقه ۹۲، سروش رفیعی سرنگون شد که برانکو اعتراض شدیدی به داور چهارم کرد.

* پس از اینکه داور سوت پایان بازی را زد، ابتدا شجاع برای اعتراض سمت داور رفت و پس از او برانکو با حالت اعتراض‌آمیز از کنار داور رد شد.

* پس از پایان بازی بازیکنان نیمکت‌نشین پرسپولیس با حالت اعتراض به سمت داور رفتند که کریم باقری جلوی بازیکنان را گرفت.

* مربیان و نیمکت‌نشینان صنعت نفت هم در پایان بازی نسبت به تصمیمات داور اعتراض داشتند.

* هواداران پرسپولیس در پایان بازی هم به شدت برانکو را تشویق کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)