پرسپولیس نیوز: هواداران تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی همچنان در ورزشگاه آزادی علیه هم شعار می‌دهند برای یکدیگر کری می‌خوانند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

* علیرضا بیرانوند به عنوان اولین بازیکن پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شد که به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت. بیرانوند پس از ورود به زمین به سمت محسن فروزان رفت و با این دروازه‌بان که رابطه خوبی با هواداران پرسپولیس ندارد، خوش‌و‌بش کرد.

* پس از این اتفاق بیرانوند و فروزان ابتدا به سمت هواداران تراکتورسازی رفتند و سپس بیرانوند، فروزان را به سمت هوداران پرسپولیس برد تا به نوعی این بازیکن را با هواداران پرسپولیس آشتی دهد. البته در این بین تعدادی از هواداران بازهم علیه فروزان شعارهای تندی سر دادند.

* بازیکنان دو تیم در هنگام ورود به زمین برای گرم کردن به شدت مورد تشویق قرار گرفتند.

* هواداران پرسپولیس زمانی که هواداران تراکتورسازی قصد تشویق تیم خود را داشتند با به صدا در آوردن شیپور‌های‌شان اجازه تشویق به تراکتوری‌ها نمی‌دادند.

* در اتفاقی جالب هواداران دو تیم در یک زمان شعار قهرمانی سر دادند.

* رضا مهاجری، سرمربی ماشین‌سازی تبریز که تیمش در هفته چهاردهم لیگ برتر با پرسپولیس بازی دارد، برای تماشای بازی وارد ورزشگاه شد. وی در مورد حضورش در ورزشگاه آزادی گفت: به دلیل اینکه با پرسپولیس در لیگ بازی داریم، به ورزشگاه آمدم تا شرایط این تیم را مورد بررسی قرار دهم.

وی در مورد دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی عنوان کرد: تراکتورسازی یکی از تیم‌های خوب ایران است و حتماً از پرسپولیس امتیاز می‌گیرد.

* سپند امیرسلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون و مهرداد میناوند در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)