پرسپولیس نیوز: یک هوادار خود را به شکل کاپیتان پیشین پرسپولیس درآورده بود، موردی که باعث شد هواداران دچار مشکل شوند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان که از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شده در نیمه اول با هیجان زیادی روی سکوها پیگیری شد.

* شجاع خلیل‌زاده بعد از اینکه موفق شد دروازه ذوب‌آهن را باز کند به همراه همبازی‌هایش خوشحالی کرد و به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و کریم باقری را در آغوش گرفت.

*‌ عکس‌العمل‌های علیرضا منصوریان در کنار خط به خصوص زمانی که شاگردانش توپ لو می‌دهند در نوع خودش جالب است و بارها نیز سوژه تماشاگران شد. تماشاگران همچنین باخت سنگین ۲ سال پیش استقلال مقابل العین که با شکست ۶ بر یک آبی‌پوشان همراه بود را به رخ منصوریان کشیده و شعاری که ۶ گل در آن وجود داشت را سر دادند.

* هواداران پرسپولیس با سر دادن شعار «ما پرسپولیس ایرانیم، حالا حالاها قهرمانیم» برای استقلال کری خواندند.

*‌ یک هوادار که از نظر ظاهری خودش را کاملاً شبیه علی کریمی درآورده بود با پیراهن شماره ۸ پرسپولیس وارد ورزشگاه شد که به یکباره تماشاگران فکر کردند که خود علی کریمی به آنجا آمده است. از این رو برای دقایقی او را تشویق کردند، اما بعد متوجه شدند اشتباه کرده‌اند.

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی تا پایان نیمه اول به حدود ۱۵ هزار نفر هم رسید.

*‌ تماشاگران در دقیقه ۲۴ بازی یاد و خاطره هادی نوروزی را با تشویق او گرامی داشتند.

*‌ افشین پیروانی که به تازگی از سوی کمیته استیناف تبرئه شد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* در دقیقه ۴۳ بازی امید عالیشاه در کنار خط طولی توسط بازیکن ذوب‌آهن سرنگون شد، اما داور خطای بازیکن پرسپولیس را اعلام کرد تا برانکو و دستیارانش به اتفاق هواداران شدیداً به این تصمیم وی اعتراض کردند‌. عالیشاه هم با دویدن سمت داور به او اعتراض کرد و قاضی میدان به او کارت زرد نشان داد. در این لحظه کل ورزشگاه علیه او شعار دادند.

* در پایان نیمه اول بیرانوند و علیپور سمت داور رفته و به او اعتراض کردند که داور به دروازه‌بان پرسپولیس کارت زرد نشان داد. ورزشگاه در این لحظه علیه داور شد و بیرانوند هم حسابی از کوره در رفت. برانکو نیز سمت بیرانوند دویده و او را به سمت رختکن هدایت کرد. حتی منصوریان نیز سعی در آرام کردن دروازه‌بان پرسپولیس داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)