پرسپولیس نیوز: ورزشگاه آزادی تهران لبریز از تماشاگرانی است که بی‌صبرانه در انتظار شروع دیدار تیم‌شان مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن هستند.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز (شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن خواهد رفت.

* سه دستگاه اتوبوس بانوان هوادار را به داخل استادیوم منتقل کردند.

* بانوان هوادار شور و حال خاصی را در هتل المپیک ایجاد کردند و تیم پرسپولیس را تشویق کردند و برای حریف ژاپنی پرسپولیس کری نیز خوانند.

* در حالی که تا دقایقی دیگر ظرفیت ورزشگاه آزادی با حضور بانوان پر خواهد شد، ولی تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس در بیرون از ورزشگاه بدون بلیت سرگردان هستند.

* حمیدرضا ترکاشوند، معاون علی‌اکبر طاهری سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه حضور یافت.

* تماشاگران خانمی که قرار است امروز به داخل ورزشگاه بیایند، پیش از ورود به ورزشگاه به پیست دوچرخه‌سواری رفتند تا پس از هماهنگی نهایی وارد شوند.

* در حال حاضر به جز قسمتی از جایگاه پشت نیمکت تیم کاشیما، تمام سکوهای ورزشگاه پر شده است‌. حتی در بخشی از جایگاه پشت نیمکت پرسپولیس به علت ازدحام جمعیت روی پله‌ها نشسته و عده‌ای هم پشت در تجمع کرده‌اند تا بلکه شانس حضور در سمت راست جایگاه را به دست بیاورند.

* هواداران پرسپولیس طرح سرامیکی WE CAN (ما می‌توانیم) را تمرین کردند.

* هواداران پرسپولیس سرود قهرمانی را خواندند و یک صدا ورزشگاه سرود «پرسپولیس قهرمان میشه، خدا می‌دونه که حقشه» را می‌خواندند که جو ورزشگاه به شکل عجیبی هیجانی شده بود.

* علی پروین پس از ورود به ورزشگاه و قدم زدن روی استیج قهرمانی مورد تشویق هواداران قرار گرفت. مسئول تشریفات AFC راهی که پروین باید برای گذاشتن جام روی استیج طی کند را نمایش داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)