پرسپولیس نیوز : التهاب و دو دستگی هواداران پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه شهید کاظمی با چاقو کشیدن یکی از بوقچی‌ها به اوج خود رسید.
تمرین امروز (شنبه) پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد که نزدیک به ۷۰۰ هوادار در این محل حضور داشتند تا حمایت خود را از سرخپوشان اعلام کنند. این در حالی بود که لیدرهای باشگاه پرسپولیس به تماشاگران حاضر در ورزشگاه اعلام کردند فقط باید اعضای کادرفنی تیم‌شان تشویق شوند.

با گذشت دقایقی از تمرین تعدادی از هواداران به تشویق سید‌جلال حسینی و حسین ماهینی پرداختند که این مسئله با اعتراض لیدرها همراه شد. در ادامه درگیری فیزیکی بین هواداران و لیدرها اتفاق افتاد و جنجال زیادی را روی سکوهای ورزشگاه به وجود آورد.

کشمکش بین لیدرها و هواداران بر سر تشویق سرخپوشان همچنان ادامه دارد. قابل ذکر است که بعد از بازی این هفته استقلال خوزستان و پرسپولیس کاپیتان‌های پرسپولیس با رئیس کانون هواداران این باشگاه شدیداً به اختلاف خوردند تا حدی که سید‌جلال حسینی و حسین ماهینی خواستار تغییرات در کانون هواداران باشگاه‌شان شدند.

در اواخر تمرین امروز پرسپولیس شخصی که او را مسئول کانون هواداران می‌دانند در تمرین این تیم حاضر شد و به میان هواداران رفت.

حضور این فرد در بین هواداران باعث شد که یک بار دیگر دو دستگی میان آنها بیشتر شود و سپس درگیری‌هایی روی سکوها به وجود آمد.

در این حین تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس شعار «لیدر نمی‌خواهیم» سر می‌دادند. آنها می‌گفتند که ما برای بازیکنان پرسپولیس به اینجا آمدیم و نیازی به لیدر و بوقچی نداریم.

بعد از این اتفاقات یکی از بوقچی‌ها از جیب خود چاقویی درآورد که این مسئله باعث شد تا یک بار دیگر تنش‌ها به سکوهای ورزشگاه شهید کاظمی به اوج خود برسد.

پس از این اتفاقات مصطفی قنبرپور سرپرست تیم پرسپولیس در میان هواداران حاضر شد و از آنها خواست تا آرامش خود را حفظ کنند که در این بین چند هوادار به قنبرپور گفتند که یکی از بوقچی‌ها به روی آنها چاقو کشیده و آنها را تهدید کرده است.

التهاب سکوهای پرسپولیس حتی پس از اتمام تمرین امروز این تیم هم ادامه داشت و طرفین درگیری‌های مختصری روی سکوها داشتند.

قرار شد سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس برای هواداران دقایقی صحبت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)