پرسپولیس نیوز: مانند دربی‌های گذشته در هشتادوششمین بازی استقلال و پرسپولیس هم بازار سیاه بلیت‌فروشی در اطراف ورزشگاه وجود دارد.

هشتادوششمین شهرآورد پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۴۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد که برخی حواشی آن را در زیر می‌خوانید:

*از سوی مسئولان بلیت‌فروشی ورزشگاه اعلام شد که بلیت‌های طبقه پایین ورزشگاه تمام شده است و هواداران برای حضور در ورزشگاه باید بلیت‌های طبقه دوم را تهیه کنند.

* مانند شهرآوردهای گذشته بازار سیاه بلیت‌فروشی اطراف ورزشگاه به‌راه افتاده و بلیت‌های ۱۵ و ۲۰ هزار تومانی به‌مبلغ ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

*شور و حال خاصی بین هواداران دو تیم در اطراف استادیوم ایجاد شده و هواداران استقلال و پرسپولیس کری‌های خاصی بین خودشان ایجاد کردند و تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کنند.

*نسبت به شهرآورد ۸۵ باجه‌های بلیت‌فروشی روند بسیار خوب و آرامی دارد و هواداران بدون هیچ ازدحام و مشکلی برای تهیه بلیت اقدام می‌کنند.

*در فاصله تقریباً ۵ ساعت مانده به آغاز بازی، حضور پرشور هواداران سرخابی برای تماشای این مسابقه به‌چشم می‌خورد. در حال حاضر حدود ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و رفته رفته بر تعداد آنها اضافه می‌شود.

*ماشین‌ها و موتورسیکلت‌های نیروی انتظامی جلوی در ورزشگاه آزادی مستقر هستند تا از هرگونه درگیری احتمالی جلوگیری کنند.

*بازار فروش پرچم و بوق در بیرون و داخل ورزشگاه حسابی داغ است و بساط‌فروش‌ها از ساعت ۸ صبح جلوی در ورزشگاه آزادی مستقر شده و امید زیادی دارند تا امروز حسابی کاسبی کنند.

*بین تماشاگران نوجوانان زیادی به‌چشم می‌آیند که با توجه به تعطیلی مدارس خود را به ورزشگاه آزادی رساندند.

*کری‌های هواداران دو تیم به‌هنگام ورود به ورزشگاه در نوع خودش جالب و البته بدون تنش است.

*یکی از دست‌فروش‌‌ها در یک ابتکار جالب ماسک صورت سرخابی را هم تهیه کرده و در اختیار تماشاگران قرار می‌دهد.

*بوفه‌های ورزشگاه آزادی کاملاً مجهز از ساعت ۸ صبح باز شده و همچنان مشتریان خاص خودش را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)