پرسپولیس نیوز: در فاصله چند ساعت به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس ۵ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

دربی ۸۸ در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنجشنبه) در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که مسئولان ورزشگاه درها را از ساعت ۸ صبح به روی تماشاگران باز کردند.

* از شب گذشته شماری از هواداران دو تیم از شهرهای دور و نزدیک خودشان را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند.

* با توجه به اینکه بسیاری از بلیت‌های طبقه اول به صورت الکترونیکی فروخته شده شماری از هواداران در چمن‌های اطراف ورزشگاه آزادی در حال استراحت هستند.

* هم‌اکنون چیزی نزدیک به ۵ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. بسیاری از این افراد به دلیل گرمای هوا و تابش آفتاب خیلی از آنها به زیر سکوها پناه برده‌اند.

* همانند همیشه بازار کری‌خوانی داغ است. این کری‌خوانی از بیرون ورزشگاه شروع شده و به داخل ورزشگاه هم کشیده می‌شود. نکته قابل توجه اینکه بسیاری از هواداران دو تیم با هم و در حالی که پرچم‌های قرمز و آبی را در دست دارند به داخل ورزشگاه می‌روند.

* شماری از هواداران که از شهرستان‌های دور خودشان را به ورزشگاه آزادی رسانده‌اند دنبال بازار سیاه بلیت فروشی بودند تا بتوانند بلیت جایگاه‌ها را خریداری کنند.

* روبه‌روی جایگاه یکی از سکوها برای فاصله میان هواداران دو تیم اختصاص داده شده که هواداران استقلال به این مسئله معترض بودند و اعتقاد داشتند این سکو متعلق به آنهاست.

* ناظران امنیتی بین تماشاگران دو تیم حضور دارند.

* چند هوادار خردسال در ورزشگاه حضور دارند.

* شماری از هواداران که روی چمن‌های بیرون ورزشگاه حضور دارند، مشغول قلیان کشیدن هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)