پرسپولیس نیوز: استقلالی‌ها مدافع سرخپوشان را با پرتاب اشیایی بی‌نصیب نگذاشتند.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هشتادوهشتمین دربی پایتخت از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (پنجشنبه) به مصاف هم رفتند که حواشی نیمه دوم این بازی به شرح زیر است:

* شایان مصلح که اواخر نیمه اول وارد زمین شده بود با سوت پایان این نیمه در زمین ماند تا خودش را گرم کند. همه نیمکت‌نشینان پرسپولیس بین دو نیمه مشغول گرم کردن بودند.

* در حالی که همه منتظر آغاز بازی بودند استقلالی‌ها با تأخیر زیاد وارد زمین شدند. چند دقیقه‌ای هم از زمان بازی گذشته بود که شفر به سمت نیمکت استقلال رفت.

* در اوایل نیمه دوم هواداران پرسپولیس علیه سیدمهدی رحمتی شعار دادند.

* چند دقیقه بعد شجاع خلیل‌زاده و مرتضی تبریزی با هم درگیر شدند که هواداران استقلال به سمت مدافع پرسپولیس اشیایی پرتاب کردند. علیرضا فغانی هم با توقف بازی توپ را به وسط زمین برد تا جو آرام شود. در این بین شفر از هواداران خواست آرامش خود را حفظ کنند.

* وقتی شفر تصمیم به ورود صیادمنش به زمین گرفت، روح‌الله باقری با ناراحتی زمین را ترک کرد.

* در صحنه‌ای مرتضی تبریزی به خاطر مصدومیتی توپ را به بیرون زد که فرشید اسماعیلی به شدت به او اعتراض کرد.

* گوینده ورزشگاه آزادی تعداد حاضران در این ورزشگاه را حدود ۷۰ هزار نفر اعلام کرد.

* در یک صحنه گادوین منشا به سمت دروازه استقلال شوت زد که پس از آن سیدمهدی رحمتی به خاطر عدم جاگیری علی کریمی به او اعتراض کرد.

* پس از پایان بازی هواداران دو تیم به نحوه بازی سرخابی‌ها اعتراض داشتند.

* برانکو پس از پایان بازی به سمت تیم داوری رفت و به آنها خسته نباشید گفت.

* بیرانوند پس از سوت پایان بازی به سمت شفر رفت و او را درآغوش گرفت و سرمربی استقلال هم برای سنگربان تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

* هواداران پس از تساوی دربی ۸۸ به نتیجه این دیدار اعتراض کردند. آنها معتقد بودند که نتیجه این بازی از قبل تعیین‌شده بود! تماشاگران عنوان می‌کردند این همه هزینه کردیم برای هیچ، اگر قرار است که تماشاگر نیاید، بگویند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)