پرسپولیس نیوز: مربی فوتبال استقلال با حرکت عجیبش جو ورزشگاه را قبل از دربی ۸۹ حسابی به هم ریخت.

ورزشگاه آزادی در شرایطی از ساعت ۱۶ میزبان دربی ۸۹ است که گنجایش این ورزشگاه تکمیل شده است.

* برانکو پس از خوش‌آمد گویی به تماشاگران پرسپولیس از سوی تماشاگران استقلال هو شد.

* فیلیپ مربی بدنساز استقلال اولین استقلالی بود که برای چیدن موانع به داخل زمین آمد، او در حالی که دوان دوان وارد زمین شد خطاب به هواداران استقلال با دستانش علامت بریدن سر پرسپولیس را نشان داد که این حرکت او باعث شد تماشاگران استقلالی حسابی تحریک شده و به تشویق تیم محبوب‌شان بپردازند.

* هواداران دو تیم که تا قبل از ساعت ۱۵ بیشتر سکوت کرده بودند، به یکباره شروع به کری خواندن و تشویق تیم‌های محبوب‌شان کردند.

* ساعت ۱۵:۰۵ علیرضا بیرانوند به همراه رادوشوویچ برای گرم کردن به زمین آمد که مورد تشویق هواداران تیمش قرار گرفت، این در حالی بود که استقلالی‌ها او را هو می‌کردند.

* تدارکات پرسپولیس همانند بازی‌های خانگی قبل این تیم ۶ عدد توپ را کنار هم قرار داد و با ضربه زدن به آنها باعث شد هواداران این تیم شعار معروف شش‌تایی‌ها را سر دهند.

* ماموران نیروی انتظامی بنر بزرگی را که روی آن با نشان دادن شماره حساب از تماشاگران درخواست کمک به سیل‌زدگان شده بود را دور تا دور ورزشگاه چرخاندند تا به نوعی از تماشاگران درخواست کمک به سیل‌زدگان را داشته باشند.

* مهدی رحمتی برخلاف بیرانوند موقع ورود به زمین رقیب خود را کنارش نمی‌دید و حسینی ترجیح داد لحظاتی بعد از کاپیتان تیمش وارد زمین شود. او جداگانه مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* رحمتی بعد از اینکه از سوی هواداران تشویق شد مقابل آنها تعظیم کرد، در ادامه حسینی هم سمت تماشاگران رفته و حرکتی مشابه کاپیتان و رقیب خود انجام داد.

* در هر دو طبقه ورزشگاه و هر دو سمت آن یک بخشی از سکوها خالی بود تا فاصله‌ای بین تماشاگران دو تیم باشد.

* هواداران دو تیم جدا از این که بازیکنان و تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند، شعارهای تندی هم علیه بازیکن و تیم رقیب سر می‌دهند.

* نیمکت نشینان پرسپولیس را در این مسابقه بشار رسن، مهدی شریفی، محسن ربیع‌خواه، آدام همتی، محمد احسان حسینی، بوجیدار رادوشوویچ، سعید کریمی و سیامک نعمتی تشکیل می‌دهند.

* بازیکن ذخیره استقلال نیز خسروحیدری، مرتضی ابراهیمی، سید حسین حسینی، داریوش شجاعیان، سیدمحسن کریمی، امید نورافکن و فرشاد محمدی‌ مهر هستند.

* دیگر بازیکنان پرسپولیس ساعت ۱۵:۱۵ برای گرم کردن وارد زمین شدند که به شدت مورد تشویق قرار گرفتن تماشاگران خودی و مورد اعتراض تماشاگران تیم رقیب قرار گرفتند.

* بازیکنان استقلال ۲ دقیقه بعد از پرسپولیسی‌ها برای گرم کردن به زمین وارد شدند، این در حالی بود که تیم داوری هم زودتر از بازیکنان دو تیم در زمین خود را آماده قضاوت دربی کردند.

* گادوین منشا اولین بازیکنی بود که از سوی هواداران استقلال به شدت تشویق شد و برای پاسخگویی به ابراز احساسات آنها سمت سکوهای رفت.

* با ورود بازیکنان دو تیم به زمین جو ورزشگاه حسابی به هم ریخت تا حدی که صدا به صدا نمی‌رسید.

* فیلیپ مربی بدنساز استقلال هر از چند گاهی هواداران را با حرکات دست خود تحریک می‌کرد تا به تشویق آبی‌پوشان بپردازند، به نظر می‌آمد او خیلی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته است.

* برانکو ایوانکوویچ برخلاف وینفر شفر در کنار زمین حضور پیدا کرده و گرم کردن شاگردانش را زیر نظر داشت.

* استقلالی‌ها با ورود فرهاد مجیدی شعارهای مختلفی در حمایت از او سر دادند و در آن سو پرسپولیسی‌ها نیز علیه او شعار دادند.

* هواداران استقلال با عقد قرارداد منشا با این تیم را با سر دادن شعارهای مختلف بارها به رخ پرسپولیسی‌ها کشاندند.

* بیرانوند و سیدجلال حسینی محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس هستند.

* هواداران استقلال وقتی به تشویق فرشید باقری هافبک تیم‌شان پرداختند، کریم باقری یک لحظه فکر کرد او را صدا می‌زنند و به این خاطر برای تماشاگران دست تکان داد.

* بازیکنان ذخیره دو تیم نیز به طور جداگانه در یک گوشه زمین مشغول بازی ۵ به ۲ هستند.

* وینفر شفر ساعت ۱۵:۳۰ با شال گردن آبی به کنار زمین آمده و به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد، او با تکان دادن شالش سعی می‌کرد هواداران را به وجد بیاورد.

* تماشاگران روبه‌روی جایگاه بعد از تشویق اعضای تیم خود رو به تماشاگران رقیب شعارهای تندی را علیه یکدیگر سر دادند.

* منشا موقع گرم کردن خود به هیچ وجه سمت همبازیان سابق خود که در نزدیکی خود قرار داشتند نرفت و به نوعی نسبت به آنها خیلی بی‌تفاوت عمل کرد.

* برخلاف رادوشوویچ که پا به پای بیرانوند تمرین می‌کرد، حسین حسینی به همراه دیگر بازیکنان استقلال به بازی ۵ به ۲ مشغول بود.

* سیامک نعمتی که در کنار زمین در حال تماشای گرم کردن هم تیمی‌هایش بود با دیدن شفر سمت وی رفته و با او به خوش‌وبش پرداخت.

* محسن ربیع‌خواه، مرتضی تبریزی و داریوش شجاعیان چند دقیقه‌ای در کنار زمین به بگو و بخند پرداختند.

* ایگور پانادیچ برای ارسال توپ‌های بلند برای بیرانوند به زمین استقلال آمد و با دیدن منشا او را در آغوش گرفت.

* با وجود این که برای خبرنگاران جهت پوشش این بازی ID مخصوص صادر شده بود باز هم جایگاه اصحاب رسانه صندلی‌ کافی برای خبرنگاران نداشت و برخی از آنها ایستاده کار خود را انجام می‌دادند، این در شرایطی بود که چند افراد غیرمسئول در این جایگاه مستقر بوده و صندلی‌ها را اشغال کرده بودند.

* سیامک نعمتی قبل از ورود به رختکن به طرف منشا آمد و با او خوش‌وبش گرمی داشت.

* هزاران هوادار پرسپولیس و استقلال در بیرون از استادیوم بدون بلیت ماندند و سرگردان بودند.

* بازار سیاه بلیت فروشی همچنان ادامه دارد و بلیت‌ها با قیمت ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان فروخته می‌شد.

* کولینا وارد ورزشگاه شد و در بدو ورود به اتاق var رفت. سیستم کمک داور ویدیویی در این بازی به صورت آفلاین اجرا می‌شود.

* زلاتکو سرمربی تیم امید هم در ورزشگاه حاضر شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)