پرسپولیس نیوز: سرمربی پرسپولیس از اقدام مشوقین این باشگاه به وجد آمده و از تماشاگران تیمش تقدیر کرد.

با آغاز دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و الجزیره امارات بیش از ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و این در شرایطی است که هواداران زیادی بیرون ورزشگاه مانده و نتوانستند به داخل بیایند.

* گنجایش سکوهای ورزشگاه آزادی به قدری پر شده بود که برخی از تماشاگران مجبور شدند ایستاده بازی را مشاهده کنند. برخی از این نفرات بلیت جایگاه در دست داشتند که این مسئله مورد دلخوری شدید آنها شده بود.

* با ورود بازیکنان دو تیم به زمین، تماشاگران پرسپولیس به شدت سیدجلال حسینی را که در بازی رفت غایب بود، تشویق کردند.

* با ورود برانکو به کنار زمین، طرح موزاییکی ویژه هواداران برای او مجددا تکرار شد و این مربی دست‌های خود را بالا برده و برای تماشاگران کف زد. در این لحظه کل ورزشگاه مرد کروات را تشویق کردند.

* همراهان تیم الجزیره که به شدت تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بودند با دوربین‌های خود از این صحنه‌ها فیلم گرفتند تا آن را به یادگار داشته باشند.

* بعد از گرم کردن بازیکنان دو تیم و خروج آنها از زمین چمن‌های ورزشگاه آب داده شد تا زمین آماده مسابقه شود. نکته جالب اینجا بود که به محض اینکه آبپاش‌های ورزشگاه شروع به پاشیدن آب کرد عکاسان پا به فرار گذاشتند.

* برخلاف بازی‌های لیگ عکاسان اصلا اجازه نزدیک شدن به نیمکت دو تیم نداشتند.

* اسکوبورد ورزشگاه از ساعت ۱۹ روشن شد تا با شروع مسابقه شاهد نور کافی در ورزشگاه باشیم.

*‌ هواداران بارها موج مکزیکی را در ورزشگاه اجرا کردند و صحنه‌های جالبی رقم خورد.

* اسیانو کروز و مارکار آقاجانیان و لوپز از اعضای کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند تا شاهد مسابقه باشند.

* حمیدرضا گرشاسبی و محمدرضا حاجی‌بیگی با حضور در جایگاه CIP نظاره‌گر مسابقه هستند.

* هواداران پرسپولیس،‌ سرپرست این باشگاه را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

* با تصمیم نمایندگان AFC، جایگاه ویژه‌ای در کنار زمین در محدوده بین دو نیمکت دو تیم برای عکاسان تدارک دیده شد تا از آنجا جلوتر نیایند.

* همزمان با شروع بازی طرح موزاییکی برانکو دوباره از سوی مشوقین این باشگاه اجرا شد. ضمن اینکه پرچم بزرگ پرسپولیس هم در طبقه دوم این ورزشگاه به نمایش درآمد.

* تماشاگران پرسپولیس با ورود بازیکنان الجزیره به زمین به شدت علیه این تیم شعار داده و جو عجیبی را در ورزشگاه ایجاد کردند و با شروع بازی ورزشگاه آزادی برای اماراتی‌ها جهنم شد.

* با شروع بازی هواداران پرسپولیس بابادک‌های قرمز رنگ خود را به آسمان فرستادند تا صحنه‌های جالبی در ورزشگاه رقم بخورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)