پرسپولیس نیوز: جایگاه مخصوص هواداران سپاهان در فاصله نزدیک به دو ساعت مانده به آغاز بازی این تیم برابر پرسپولیس تکمیل شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۲۰:۱۵ امروز (جمعه)، در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت که در فاصله نزدیک به دو ساعت مانده به آغاز این مسابقه جایگاه هواداران سپاهان تکمیل شد.

* بازرسان کمیته اخلاق برای زیر نظر گرفتن این بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

* حدود ۳۰ هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارند که لحظه به لحظه بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

*  عوامل اجرایی ورزشگاه برای شنیده نشدن صدای فحاشی هواداران دو تیم، موسیقی‌های با صدای بلند پخش کردند.

* در فاصله حدود دو ساعت مانده تا آغاز بازی، اطراف ورزشگاه آزادی ترافیک شدیدی ایجاد شده است و اتوبان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی هم مملو از خودروهای است که قصد ورود به پارکینگ ورزشگاه آزادی را دارند.

* به دلیل تکمیل شدن ظرفیت پارکینگ‌های ضلع غربی ورزشگاه آزادی، اکثر هواداران خودروهای خود را بیرون از ورزشگاه و کنار خیابان پارک کردند.

* در حالی که بخش عمده‌ای از بلیت‌های دیدار پرسپولیس – سپاهان از قبل به صورت اینترنتی به فروش رسیده است، اما بازهم هواداران در بازار سیاه اقدام به خرید کردند که بعضاً این بلیت‌ها به قیمت ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شد.

* تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس که با مشکل تهیه بلیت مواجه شده بودند تصمیم به ترک ورزشگاه آزادی گرفتند تا از طریق تلویزیون بازی را تماشا کنند.

* چند هوادار خانم نیز بیرون از ورزشگاه عکس یادگاری با یکدیگر انداختند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)