پرسپولیس نیوز: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به تعویضش عکس‌العمل نشان داد و از این موضوع اظهار ناراحتی کرد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر، در شرایطی از ساعت ۱۵:۵۰ آغاز شده که این مسابقه با حواشی زیادی همراه بود. هواداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه با ابراز خوشحالی از نتیجه بازی تا این لحظه (برتری ۲ بر صفر پرسپولیس) در یک اقدام قابل توجه از رقیب اصفهانی خود خواستند تا در لیگ برتر باقی بماند.

* در دقیقه ۵۱ بازی ساسان انصاری اعتقاد داشت توسط بیرانوند در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شده است اما داور در این لحظه دستور ادامه بازی را داد و کم مانده بود سپاهانی‌ها روی ضدحمله غافلگیر شوند. نیمکت‌نشینان سپاهان در واکنش به این اتفاق شدیدا به داور بازی اعتراض کردند، در این بین اعتراض ساسان انصاری و حرکات او جالب توجه بود.

* تماشاگران پرسپولیسی با سر دادن شعار «سپاهان قهرمان در لیگ برتر بمان» به نوعی شعار  معروف اصفهانی‌ها مبنی بر «سپاهان ایرانیم و حالا حالا قهرمانیم» را به سخره گرفتند.

* بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر را ۴۰ هزار نفر اعلام کرد که در این لحظه هواداران با شعار دروغگو، دروغگو اعتراض خود را به این مسئله اعلام کردند. آنها اعتقاد داشتند حداقل ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* گادوین منشا اصلا از تعویض خود با بشار رسن راضی نبود و با ناراحتی شدید از زمین بیرون آمد، در این لحظه هواداران پرسپولیس به تشویق او پرداختند.

* بعد از گل دوم پرسپولیس بیرانوند یک نیمه زمین را طی کرد تا در خوشحالی بعد از گل همبازیانش شرکت کند. او در ادامه یک فن کشتی را در زمین سپاهان روی شجاع خلیل‌زاده گلزن بازی اجرا کرد تا خنده هواداران پرسپولیس را در پی داشته باشد.

* هواداران اصفهانی بعد از دریافت گل دوم تیم شان از پرسپولیس سکوت اختیار کرده و بادکنک‌های زردرنگ خود را در دستشان ترکاندند.

* در دقیقه ۷۵ هواداران سپاهان صاحب کرنر دیگری شدند که در این لحظه باز هم هواداران پرسپولیس بازیکنان این تیم را با برف می‌زدند، در این لحظه ماهینی از هواداران تیمش می‌خواست از این کار خودداری کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)