پرسپولیس نیوز: سرمربی دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران اواخر بازی به صورت همزمان به داور مسابقه اعتراض می‌کردند.

در دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران از هفته ششم لیگ برتر فوتبال، دو تیم بارها به نحوه قضاوت رضا کرمانشاهی، داور مسابقه اعتراض کردند که اواخر بازی شدت این اعتراض‌ها بیشتر شد.

* پس از خطای کمال کامیابی‌نیا روی محمدمهدی نظری و اعلام پنالتی به سود نساجی برانکو ایوانکوویچ به شدت به داور مسابقه اعتراض داشت. این در حالی بود که جواد نکونام نیز معتقد بود داور مسابقه باید به کامیابی‌نیا کارت زرد نشان دهد تا این بازیکن با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شود.

* نکونام هنگام پنالتی تیمش از محوطه فنی خود خارج شده بود و پس از اطمینان از گل شدن توپ به محوطه فنی بازگشت. این در حالی بود که بین بازیکنان نساجی با رادوشوویچ نیز درگیری کوچکی به وجود آمده بود، چراکه دروازه‌بان پرسپولیس اجازه نمی‌داد بازیکنان نساجی توپ را به میانه میدان ببرند.

* با سوت پایان بازی برانکو با عصبانیت به سمت داور مسابقه رفت و به قضاوت او ایراد گرفت. بین نفرات دو تیم نیز درگیری‌هایی ایجاد شده بود و در بخشی از زمین محمدمهدی نظری با ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس درگیر شده بود. این درگیری با اضافه شدن فرزاد مجیدی ادامه پیدا کرد و در نهایت جواد نکونام بود که بازیکنانش را هدایت کرد تا به درگیری‌ها پایان دهد. سرمربی نساجی البته به سمت داور مسابقه رفت و به او اعتراض کرد.

* بازیکنان پرسپولیس با توجه به پنالتی اعلام شده در اواخر بازی به سود نساجی به شدت به داور بازی اعتراض کردند که کریم باقری با فریاد زدن سر بازیکنان، از آنها خواست به رختکن بروند.

* نکونام به همراه بازیکنان نساجی به سمت هواداران نساجی رفتند و از آنها بابت حمایت‌شان تشکر کردند. هواداران نساجی نیز تا دقایقی پس از پایان بازی در ورزشگاه ماندند و به تشویق تیم‌شان پرداختند.

* هواداران نساجی مانند بازیکنان و کادر فنی تیم‌شان به داوری معترض بودند و اعتقاد داشتند که داوری در این بازی علیه‌شان بوده است.

* علی علیپور، بازیکن قائمشهری پرسپولیس نیز در پایان بازی به سمت هواداران نساجی رفت که این حرکت با واکنش مثبت هواداران و بازیکنان نساجی روبه‌رو شد. نکونام هم مهاجم پرسپولیس را در آغوش کشید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)