پرسپولیس نیوز: در نیمه اول دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان کاپیتان سرخپوشان به همبازیان خود اعتراض کرد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در شرایطی از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شده که تعداد تماشاگران حاضر در این ورزشگاه به ۴۰ هزار نفر می‌رسد.

*دقیقه ۱۲ بازی محمد انصاری ارسالی از سمت چپ روی دروازه نفت مسجدسلیمان داشت که توپ به مدافع این تیم برخورد کرد. در این صحنه برانکو و هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند که داور باید برای پرسپولیس اعلام پنالتی کند چرا که توپ به دست مدافع نفتی‌ها برخورد کرده است.

*ویسی و مکوندی مربیان تیم نفت مسجد سلیمان بارها جای خود را در کنار زمین تغییر دادند.

*تماشاگران پرسپولیس به سبک تشویق ایسلندی برانکو ایوانکویچ را مورد تشویق قرار دادند.

*با توجه به اینکه در هفته گذشته اهالی فوتبال خواستار این شده بودند که تماشاگران سنگی به زمین پرتاب نکرده و شعارهای قومیتی و توهین‌آمیز سر ندهند، در نیمه اول این بازی هواداران پرسپولیس تمامی مسائل را رعایت کرده و فقط به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

*دقیقه ۱۹ بازی پشت محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد. در این صحنه انصاری، نوراللهی و بشار قصد داشتند با کار ترکیبی دروازه حریف را باز کنند اما توپشان لو رفت و تبدیل به ضدحمله خطرناک برای نفت مسجد سلیمان شد که البته بیرانوند اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد. در این صحنه سیدجلال حسینی به شدت به سه بازیکن نامبرده اعتراض کرد که چرا به این سبک ضربه را از دست دادند.

*دقیقه ۲۴ بازی هواداران پرسپولیس با تشویق هادی نوروزی یاد و خاطره او را زنده نگه داشتند.

*برانکو ایوانکویچ از همان دقیقه یک بازی در کنار خط بود و بارها حسرت موقعیت‌هایی را خورد که شاگردانش از دست می‌دادند.

*هواداران تیم مسجد سلیمان در اواسط نیمه اول علیه برانکو شعار دادند که این مسئله با واکنش شدید هواداران پرسپولس مواجه شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)