مهدی ترابی با گلزنی مقابل شاهین به رده سوم برترین گلزنان لیگ برتر صعود کرد.

مهدی ترابی پس از به ثمر رساندن گل اول پرسپولیس به کنار زمین آمد و پیراهنی منقش به تصویر شهید «محمد شاملو» را به دوربین های تلویزیونی نشان داد. ترابی با این گل به رتبه سوم جدول گلزنان لیگ برتر صعود کرد و با ۹ گل در مهدی قائدی مهاجم استقلال ایستاد.

شهریار مغانلو ۱۲ گله، عیسی آل کثیر ۱۰ گل در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

*پس از اعلام پنالتی سجاد مشکل پور روی علی علیپور، پس از لحظاتی با نظر کمک داور رای خود را برگرداند. همین امر سبب شد یحیی گل محمدی بار دیگر به تصمیم داور معترض شده و با صدای بلند فریاد بزند«چرا»؟!

*تداوم اعتراض‌های سرمربی پرسپولیس در زمان استراحت بازیکنان ۲ تیم سبب شد دستیاران گل محمدی و افشین پیروانی برای جلوگیری از اخراج او وارد عمل شده و یحیی را از علیرضا ایلدروم، کمک داور اول بازی دور کنند.

پرسپولیس با تک گل علیپور شاهین را شکست داد و به قهرمانی نزدیک تر شد.

در دقیقه ۴۲ بازی پرسپولیس و شاهین، کمال کامیابی‌نیا با تکل وحشتناک روی پای حسن نجفی، با کارت قرمز مستقیم وحید کاظمی داور این بازی از زمین اخراج شد. پس از اخراج هافبک دفاعی پرسپولیس، درگیری لفظی بین برخی بازیکنان دو طرف به وجود آمد.

شجاع خلیل‌زاده با میثم دورقی وارد درگیری شد و احمد نورالهی هم با سجاد مشکل پور جروبحث شدیدی داشت. پس از این تصمیم، اعتراض یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی سبب شد وحید کاظمی به کنار خط آمده و کادر فنی را دعوت به آرامش کند.

در نهایت کامیابی‌نیا پس از دقایقی صحبت با بازیکنان پرسپولیس و داور، از زمین بیرون آمد. او با دریافت کارت قرمز در این بازی، دیدار بعدی را از دست داد و نمی‌تواند مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر حضور داشته باشد.

* با وجود خالی بودن ورزشگاه آزادی از هواداران دو تیم، در دقیقه ۲۴ این دیدار، صدای ضبط شده سرخ ها برای تشویق مرحوم هادی نوروزی از بلندگوها پخش شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)