مرجع خبری پرسپولیس : اولين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس با حضور مصطفي دنيزلي در حالي برگزار شد كه تماشاگران زيادي از اين تمرين استقبال كردند و از حضور ليدرها در تمرين ممانعت به عمل آمد.

 

از حدود ساعت 10:40 به تدريج تماشاگران زيادي وارد ورزشگاه «درفشي فر» شدند و روي سكوهايي كه به تازگي صاحب صندلي شده‌اند براي ديدن اولين تمرين تيم محبوبشان با مربي جديد لحظه شماري كردند.

اين در حالي بود كه بازيكنان پرسپوليس به همراه مربي جديد خود و مدير عامل تيم از ساعتي پيش در رختكن ورزشگاه جلسه‌اي را ترتيب داده بودند تا به نوعي دنيزلي ترك تبار به بازيكنان پرسپوليس معرفي شود.

 

از ديگر نكات حاشيه‌اي اين تمرين مي‌توان به حضور گسترده خبرنگاران و عكاسان در كنار زمين تمرين اشاره كرد كه در طول اين فصل بي‌سابقه بوده است.

 

همچنين محمد رويانيان پس از اتمام جلسه‌اش با بازيكنان و مربي جديد تيم به كنار زمين آمد و در حالي كه به شدت مورد تشويق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار مي‌گرفت به سمت خبرنگاران آمد و دقايقي با آن‌ها گفت و گو‌ كرد.

 

بازيكنان پرسپوليس از حدود ساعت 11:30 به تدريج وارد زمين شدند و شروع به تمرينات كششي و سبك كردند. در اين لحظات حدود 100 تماشاگر كه به گفته رويانيان پيش‌تر در سايت باشگاه نام نويسي كرده و براي حضور در تمرين نوبت گرفته بودند، حضور داشتند و منتظر آمدن دنيزلي به زمين تمرين شدند.

 

مربي جديد پرسپوليس 10 دقيقه بعد وارد زمين شد و با تشويق زياد هواداران روبرو شد. او پس از حضور در زمين به همراه محمود خوردبين در كنار زمين نشست و تمرينات كششي بازيكنانش را زير نظر گرفت. در همين حال هواداران پرسپوليس كه تمرين را در غياب ليدرها تجربه مي‌كردند، براي دنيزلي و بازيكنان پرسپوليس آرزوي سلامتي كرده و صلوات مي‌فرستادند.

 

شايد جالب‌ترين شعار هواداران پرسپوليس در تمرين امروز صبح جمله‌اي بود كه آن‌ها به زبان تركي خطاب به دنيزلي فرياد مي‌زدند و معناي آن اين بود كه «دنيزلي خوش آمدي».

 

دقايقي پيش از حضور دنيزلي در زمين تمرين چند تن از ليدرهاي پرسپوليس قصد ورود به مجموعه را داشتند كه با ممانعت مسئولان ورزشگاه روبرو شدند. در حالي كه ورود اين ليدرها با خروج رويانيان از مجموعه همزمان شده بود و مدير عامل باشگاه پرسپوليس رودرروي ليدرها قرار گرفته بود، به شدت مورد انتقاد آن‌ها قرار گرفت ، ولي مسئولان ورزشگاه در نهايت ليدرهاي معترض را از ورزشگاه «درفشي فر» بيرون كردند.

 

اين اولين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پس از حضور مصطفي دنيزلي به عنوان سرمربي جديد اين تيم است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)