مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تمرین امروز دوشنبه این تیم به بهانه اینکه کار مهمی دارد از گفتگو با خبرنگاران و تماشاگران امتناع و به سرعت ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

 

علی دایی پس از اینکه در 10 دقیقه پایانی تمرین صبح امروز دوشنبه پرسپولیس در کنار زمین حاضر شد و عملکرد بازیکنانش را در بازی درون تیمی تماشا کرد بلافاصله با اتومبیل پورشه مشکی خود و به علت کار مهمی که داشت ورزشگاه را ترک کرد. البته او با دست تکان دادن برای خبرنگاران و تماشاگران به نوعی از آنان عذرخواهی و با نشان دادن ساعتش عجله را دلیل توقف نکردن و گفتگو نکردن با آنها عنوان کرد.

10 هوادار پرسپولیس که برای گرفتن عکس از بازیکنان مقابل درب ورودی ورزشگاه ایستاده بودند تا آخرین دقایق تمرین اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند و بسیاری از آنها به دلیل ناراحتی ورزشگاه را ترک کردند.

اشپیتیم آرفی مهاجم پرسپولیس نیز در پایان تمرین با اعتراض به مسئولان ورزشگاه از آنها گله مند شد که چرا اجازه ورود راننده و اتومبیلش به ورزشگاه را نداده‌اند و با ناراحتی به آنها اعلام کرد که دیگر نباید این اتفاق بیفتد.

در پایان تمرین امروز اکثر اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به دلیل عجله‌ای که داشتند از گفتگو با خبرنگاران عذرخواهی کردند و ورزشگاه را ترک کردند. در این بین محمود خوردبین در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: تمرین فردا سه شنبه و پس فردا چهارشنبه سرخپوشان هم پشت درهای بسته برگزار می شود.

همچنین وی در مورد اینکه آیا علی دایی به دلیل شرکت در کمیته فنی باشگاه تمرین را ترک کرده است، اظهار داشت: کمیته فنی برگزار نمی شود و نمی دانم دلیل عجله علی دایی چه بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)