پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس با ماموران نیروی انتظامی دچار درگیری شد.

شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم پرسپولیس که برای تماشای بازی نساجی و راه‌آهن به ورزشگاه تختی آمده بود با ماموران نیروی انتظامی دچار درگیری شد.

خلیل زاده قصد داشت بعد از بازی به رختکن نساجی برود اما با ماموران نیروی انتظامی دچار درگیری شد. شدت این درگیری به حدی بود که برای لحظاتی کار به زد و خورد کشیده شد.

* علی علیپور دیگر بازیکن پرسپولیس هم به دلیل بی نظمی‌های ورزشگاه با برخی از ماموران دچار درگیری شد.

* احمد مهدی‌زاده بازیکن سایپا هم که در ورزشگاه حضور داشت با شکستگی سر روبرو شد. او به دلیل درگیری سرش شکست.

* اتوبوس بازیکنان راه‌آهن دیر به ورزشگاه آمد و همین موضوع معطلی بازیکنان این تیم را در پی داشت.

* در رختکن نساجی جشن و پایکوبی به راه بود.

* در شرایطی که تیم نساجی با ۵ گل از راه‌آهن جلو بود لحظه به لحظه نتایج همزمان دیگر بازی‌های هفته‌های پایانی در ورزشگاه رصد می‌ شد که در نهایت نساجی موفق شد گل ششم را هم به ثمر برساند.

* برخی از تماشاگردان عنوان کردند که نفت مسجدسلیمان گل سوم را دریافت کرده و نساجی قهرمان لیگ دسته اول شده است در صورتی که این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید و نفتی‌ها عنوان قهرمانی را بدست آوردند.

* استرس زیادی در بین هواداران و کادر فنی نساجی وجود داشت.

* از نکات قابل توجه  این دیدار می‌توان به وقت‌های تلف شده دیدار دو تیم نساجی و راه‌آهن و همچنین خونه به خونه بابل و برق شیراز اشاره کرد.

* داور در این بازی ۹ دقیقه وقت تلف شده گرفت و این  اتفاق باعث شده تا خبرنگاران حاضر در ورزشگاه متعجب شوند.

* علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده هم در جایگاه VIP استرس زیادی داشتند و به دنبال این بودند تا نتیجه خونه به خونه و برق شیراز مشخص شود.

* نکونام سرمربی نساجی که با استرس زیادی بازی را تماشا می‌کرد در دقیقه ۶+۹۰ شاگردانش موفق شدند گل ششم را به ثمر برساند و تیم نساجی بعد از ۲۶ سال به لیگ برتر صعود کرد.

* تمام بازیکنان تیم نساجی وارد زمین شدند و نکونام را به سمت هوا پرتاب می‌کنند.

* علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده از این برد خوشحال شدند و در حال فیلم گرفتن از شادی مردم قائمشهر هستند.

* هواداران نساجی از صعود این تیم به لیگ برتر از خوشحالی زیاد گریه می‌کنند.

* یکی از بازیکنان نساجی هم در زمین بازی غش کرد.

* یکی از تماشاگران هم وارد زمین شد که با جلوگیری ماموران نیروی انتظامی مواجه شد.

* کادر فنی راه‌آهن و بازیکنان این تیم از خوشحالی بازیکنان نساجی ناراحت شدند و به سمت داور رفتند تا اعتراضی نسبت به این موضوع کنند.

در پایان دیدار راه‌آهن – نساجی قائمشهر که با صعود تیم نساجی به لیگ برتر همراه شد، هواداران قائمشهری روی سکوها خوشحالی می‌کردند و برخی نیز قصد داشتند وارد زمین شوند تا با بازیکنان تیم‌شان به شادی بپردازند.

این مسئله اقدام سریع مأموران یگان ویژه را به دنبال داشت و آنها با برخی هواداران نیز برخوردهایی بسیار شدید داشتند. شجاع خلیل‌زاده، مدافع مازندرانی پرسپولیس که برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بود در مقابل این حرکت حامی یکی از هواداران نساجی شد. خلیل‌زاده از ادامه برخورد مأموران با یکی از هواداران که سرش دچار شکستگی شده بود، جلوگیری کرد.

البته در کنار این حرکت قابل تقدیر شجاع خلیل‌زاده، او هنگام خروج از روی سکوها نیز با یکی از عکاسان حاضر در ورزشگاه درگیر شد.

علی قربانی، مهاجم استقلال و علی علیپور، مهاجم پرسپولیس هم که برای تماشای بازی تیم استان خود راهی ورزشگاه شده بودند، پس از بازی راهی رختکن شدند تا به بازیکنان نساجی تبریک بگویند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)