قلعه نوئی پرواز می کند
مرجع خبری پرسپولیس : محمد مایلی‏کهن در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی سایپا و پاس همدان گفته بود: « این آقا(قلعه‏نویی) ادعا می‏کند بچه جنوب شهر است اما در بالاترین نقطه شهر زندگی می‏کند و بنز سوار می‏شود! »
 قلعه‏نویی در گفتگوی تلفنی با برنامه 90 پاسخ اظهارات سرمربی سایپا را داد و گفت:  « افتخار می‏کنم بچه نازی‏آبادم و 10 سال هم در شهرداری این منطقه کار کردم. پدر من هم بچه شهر خوب قلعه‏نو نیشابور بوده  و به آن افتخار می‏کنم. »
سرمربی سپاهان افزود: « من پول دارم و دوست دارم بنز سوار شوم. اگر داشته باشم هواپیما اختصاصی هم می‏خرم. من دوست دارم شیک زندگی کنم و تمیز باشم اما اگر عده‏ای دوست ندارند مشکل من نیست. »
 

** درگیری خبرگزاری فارس با نود
عادل فردوسی پور در در برنامه 90 متني را از خبرگزاري فارس نمايش داد که اظهار نظر عبدالرضا برهاني نژاد مديرعامل مس كرمان در مورد سه بازیکن اين تيم بود كه به دليل کم کاری !!  احتمالا” كنار گذاشته می شوند .
 این قضیه مورد تردید برهانی نژاد مديرعامل مس قرار گرفت ، همین عمل  فردوسی پور ، مديرعامل مس را ناخواسته به جان خبرگزاري فارس انداخت !

این مورد در مجموع با واكنش مديرعامل و مربي اين تيم در قبال خبرگزاري فارس شد.
هر چند با بررسی به عمل آمده مشخص شد فایل صوتی ،برهانی نژاد مديرعامل مس در خبرگزاري فارس موجود است .

 

**خوش به حالتون.پس مشکل پارازیت و نویز و این مسایل رو ندارید!
در برنامه 90 دیشب هنگامی که عادل فردوسی پور در حال مصاحبه با سر‍ پرست باشگاه صبای قم بود پیرامون تاخیر صدا  گفت:احیانا شما صدای من رو از تلویزیون و یا ماهواره می شنوید !
 سرپرست باشگاه صبا هم با مکثی کوتاه در جواب عادل گفت:من در منطقه ای هستم(لواسان) که آنتن تلویزیون ندارم و مجبورم برای دیدن برنامه شما از ماهواره استفاده کنم .
در این لحظه عادل هم با خنده های شیطنت آمیز همیشگی خود گفت:خوش به حالتون.پس مشکل پارازیت و نویز و این مسایل رو ندارید!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)