مرجع خبری پرسپولیس : ديدار دو تيم پاس همدان و پرسپوليس تهران در چارچوب هفته سوم ليگ برتر فوتبال كشور به ميزباني همدان از هم اكنون با حاشيه‌هايي همراه شده است.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ایرنا، اين ديدار در حالي قرار است فردا پنج شنبه در ورزشگاه ‪۱۵‬ هزار نفري همدان برگزار شود كه پيش از اين مسوولان باشگاه پاس خواهان برگزاري ديدار در ورزشگاه شهداي قدس بودند.

ورزشگاه شهداي قدس در مركز شهر همدان واقع شده است و بر همين اساس شوراي تامين شهرستان همدان با برگزاري ديدار پاس – پرسپوليس در اين ورزشگاه به لحاظ امنيتي مخالفت كرد.

بازيكنان تيم پاس به زمين چمن ورزشگاه شهداي قدس كه از عرض كمتري نسبت به ساير ورزشگاه‌ها برخوردار است، عادت دارند و همين مساله باعث اصرار مسوولان باشگاه پاس به برگزاري مسابقه در اين مكان بود.

نمايندگان مطبوعات و رسانه‌هاي خبري اعلام كرده‌اند در صورت فراهم نشدن امكانات ارتباطي در ورزشگاه ‪ ۱۵‬هزار نفري، از حضور در نشست خبري مربيان دو تيم در پايان مسابقه خودداري مي‌كنند.

تيم پاس در حالي مقابل پرسپوليس صف آرايي مي‌كند كه مي‌تواند به نوعي جدال استقلالي‌هاي قديمي با پرسپوليس جديد عنوان كرد.

منصور پورحيدري، عليرضا منصوريان، يدالله اكبري، سعيد بيات، منصور احمدزاده و سيد كاظم اوليايي نفراتي هستند كه در گذشته سابقه فعاليت در باشگاه استقلال تهران را داشته اند.

كانون هواداران باشگاه فرهنگي ورزشي پاس براي حمايت از اين تيم در بازي مقابل پرسپوليس تبليغات گسترده‌اي در سطح شهر همدان انجام داده است.

مسوولان هيات فوتبال همدان براي جلوگيري از هرگونه سواستفاده دلالان، فروش بليت مسابقات را همزمان با ورود تماشاگران به ورزشگاه انجام مي‌دهند.

سازمان اتوبوسراني شهر همدان ‪ ۵۰‬دستگاه اتوبوس را براي حمل تماشاگران از همدان تا ورزشگاه ‪ ۱۵‬هزار نفري شهيد مفتح كه در پنج كيلومتري جاده همدان به ملاير واقع شده، اختصاص داده اند.

طبق اعلام هيات فوتبال استان همدان، ارايه هرگونه بليت رايگان براي تماشاي ديدارهاي ليگ برتر از جمله بازي مقابل پرسپوليس تهران ممنوع است.

همچنين سكوهاي مقابل جايگاه ويژه ورزشگاه ‪ ۱۵‬هزار نفري شهيد مفتح براي استقرار تماشاگران پرسپوليس تهران تعيين شده است.

تيم فوتبال پرسپوليس تهران عصر امروز از راه زميني به همدان مي‌آيند و در هتل آزادي اين شهر مستقر مي‌شوند.

برخي هواداران تيم پرسپوليس مراسم استقبال را براي اين تيم در نظر گرفته اند و قرار است با شاخه‌هاي گل از اين تيم استقبال كنند.

تيم فوتبال پاس پس از انتقال به همدان تاكنون شش بازي مقابل پرسپوليس را در قالب مسابقات ليگ برتر و جام حذفي انجام داده است كه حاصل آن كسب دو پيروزي، يك تساوي و سه باخت بوده است.

نكته جالب توجه اينكه تيم پاس فقط در مسابقات جام حذفي كشور توانسته پرسپوليس تهران را شكست بدهد و در مجموع مسابقات ليگ برتر هيچ گاه موفق به برتري مقابل سرخ پوشان پايتخت نبوده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)