مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیمهای فوتبال راه آهن و پرسپولیس در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که علی پروین و حسین هدایتی در ورزشگاه حضور داشتند.

* پس از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس هواداران روبه‌روی جایگاه به تشویق تیم پرسپولیس و محمد نوری پرداختند اما هواداران کنار جایگاه از تشویق گلزن پرسپولیس امتناع ورزیدند که این موضوع با هماهنگی لیدرها بود و باعث دو دستگی بین هواداران پرسپولیس شده بود.

* “میک مک درمونت”، آخرین بازمانده کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور یافته و عملکرد نفرات تیم را ارزیابی می‌کرد. “آنتونیو سیموئز” بعد از شهرآورد تهران به پرتغال رفته و در حال حاضر مک درمونت تنها بازمانده کادر فنی تیم ملی در ایران است.

* علی پروین به همراه آرش فرزین و نوه‌اش در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور داشتند، همچنین حسین هدایتی و خروطی از مدیران استیل آذین در ورزشگاه حضور داشتند. در جایگاه ویژه همچنین نفراتی چون محسن خلیلی، علیرضا محمد حضور داشتند.

* تماشاگران پرسپولیس در دقایق اکثر نیمه دوم علی کریمی را تشویق می کردند و علیه سازمان لیگ شعار دادند.

* آنها به صورت دقایقی به صورت همزمان شعاری که علیه سازمان لیگ ساخته شده را مطرح کردند، همچنین بیانیه علیه سازمان لیگ توسط تماشاگران خوانده شد.

* در دقیقه 76 که تیم راه آهن توسط بهادر عبدی گل مساوی را به ثمر رساند علی دایی سرمربی این تیم اصلاً خوشحالی نکرد  و به بهادر عبدی گفت زودتر به زمین خودی بازگردد.

هواداران پرسپولیس پس از به ثمر رسیدن گل برتری این تیم بر خلاف اکثر دقایق نیمه دوم به تشویق تیم خود پرداختند و با شعارهایی بازیکنان را ترغیب به گلزنی کردند.

* ضربه امید عالیشاه در دقیقه 80 به دست ممدو تال، مدافع پرسپولیس برخورد کرد که شائبه ضربه پنالتی به سود راه آهن را به وجود آورد. در این صحنه علی دایی به شدت به داور به خاطر نگرفتن پنالتی اعتراض کرد. همچنین عالیشاه و علیرضا عباسفرد از بازیکنان راه آهن هم به داور اعتراض کردند که کارت زرد گرفتند.

* علی دایی در پایان مسابقه نیز به ناظر بازی اعتراض کرد و معتقد بود که حق تیمش ضایع شده است.

* محسن عاشوری، مربی موقت پرسپولیس در اکثر دقایق مسابقه در کنار خط طولی قرار داشت اما در بعضی صحنه‌هایی که بازیکنان پرسپولیس اشتباه می‌کردند زومدیک با عصبانیت به کنار خط می آمد.

* تماشاگران پرسپولیس پس از پایان بازی ضمن شعار علیه عاشوری با شعار بازیکن بی غیرت نمی خواهیم، سرخپوشان را بدرقه کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)