مرجع خبري پرسپوليس:(19:50)سه شنبه 10 دي

در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خانگی برابر ملوان تن به شکست تلخی داد، هواداران این تیم با شعار علیه مدیر عامل و سرمربی این تیم خواستار جدایی آنها از باشگاه شدند. حاشیه های این دیدار را در زیر می خوانید:

* بعد از گل اول ملوان تعدادی از تماشاگران پرسپولیس علیه احمدزاده و کادر فنی ملوان فحاشی کردند که با اعتراض نیمکت نشینان ملوان و همکاری نیروی انتظامی، این شعارها خاتمه یافت.

* تماشاگران پرسپولیس پس از گل های ملوان، خصوصا گل دوم این تیم، علیه داریوش مصطفوی مدیر عامل و افشین پیروانی سرمربی این تیم شعار دادند و خواستار کنار گذاشته شدن آنها از باشگاه و تیم پرسپولیس شدند. ضمن اینکه آنها در شعارهای خود از حبیب کاشانی و قطبی حمایت کردند و خواستار بازگشت آنها به این تیم شدند.

* در حالی که مدیران باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور نداشتند، تنها مجید فرخزادی از اعضای هیئت مدیره بود که در ورزشگاه حاضر شده بود.

* از بین بازیکنانی که نامشان در فهرست 18 نفره پرسپولیس وجود نداشت، تنها کریمی و واعظی در ورزشگاه نبودند ولی سایر بازیکنان این تیم از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا کردند.

* پس از گل دوم ملوان، تماشاگران تیم پرسپولیس ضمن بی تعصب شمردن بازیکنان خود، بازیکنان ملوان را تشویق کردند.

* تعدادی از تماشاگران پس از گل دوم پرسپولیس به نشانه اعتراض ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

* 300 هوادار ملوان که در قسمتی از ورزشگاه مستقر شده بودند، تنها تیم خود را تشویق کردند و حتی واکنشی نسبت به شعارهای غیر اخلاقی تماشاگران پرسپولیس از خود بروز ندادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)