کریمی هم “هو” شد هم تشویق/ عابدزاده به سمت نیمکت پرسپولیس نرفت

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برابر استیل آذین با دو گل به برتری دست یافت که این مسابقه سرشار از حاشیه های مختلف بود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس  تماشاگران اندك تيم فوتبال استيل آذين سلطان جديدي براي فوتبال ايران كشف كردند! اندك تماشاگران استيل آذين در ورزشگاه پلاكاردي آورده‌اند كه روي آن نوشته شده ” سلطان جديد فوتبال ايران، افشين پيرواني “.

 

از سوي ديگر، تماشاگران پرسپوليس شعار مي‌دهند، “استيل ورشكسته ” و پلاکاردی را حمل کردند که روی آن نوشته شده بود ” پرسپولیس شعبه دیگری ندارد”.

 

احمدرضا عابدزاده مربي فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس تهران با دسته گل به استقبال هواداران سابق خود رفت. مربي دروازه بانان تيم استيل آذين پيش از آغاز بازي به سمت نيمكت تيم پرسپوليس نرفت اما دسته گل خود را به هواداران اين تيم تقديم كرد.

* تماشاگران پرسپوليسي قبل از آغاز بازي عليه علي كريمي هافبك سابق اين تيم شعار سر دادند. اين بازيكن دو فصل قبل به دليل برخي مشكلات از تيم پرسپوليس جدا و به استيل آذين پيوست اما عصر امروز به سمت نيمكت تيم سابق خود نرفت تا با واكنش تماشاگران پرسپوليس روبرو شود.

* افشين پيرواني، رضا شاهرودي، مهدي مهدوي كيا، محسن خليلي و تعاداي از بازيكنان تيم استيل آذين پيش از آغاز بازي به سمت نيمكت تيم پرسپوليس آمدند و از علي دايي سرمربي اين تيم رخصت گرفتند.

* بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس، براي نخستين بار با پيراهن‌هاي مشكي وارد زمين چمن ورزشگاه آزادي تهران شدند.

 

هواداران اين تيم در پلاكاردي بزرگ نوشتند “پرسپوليس شعبه ديگري ندارد “. اين جمله ظاهرا خطاب به مسئولان استيل آذين است كه خود را شعبه‌اي از اين تيم مي‌دانند. آنها شعار می دادند، “استيل كيك و سانديس “.

 

هنگام بیرون آمدن علی کریمی هنگام تعویض از زمین مسابقه ، هواداران پرسپولیس با سوت و هو کردن به او اعتراض کردند و وقتی کریمی برای آنان دست زد ، تماشاگران پرسپولیس هم دست از اعتراض کشیده  و وی را تشویق کردند.

 

* قبل از به ثمر رسیدن گل برتری پرسپولیس تماشاگران بارها شعارهای (پرسپولیس گل بزن ورزشگاه بی قراره) و پرسپولیس تعصب بازیکنان تیم شان را برای گل زدن تشویق می کرد ولی پس از به ثمر رسیدن گل برتری پرسپولیس تماشاگران برای چندین دقیقه متوالی علی دایی را تشویق کردند که مهمترین شعار آنها دایی سرطلایی بود. این در حالی بود که در گذشته لقب سر طلایی را برای حمید شیرزادگان توسط تماشاگران بکار برده می شد.

* افشين پيرواني در نيمه اول در چند صحنه به شدت به داور اعتراض مي‌كرد.

* احمدرضا عابدزاده، مربي دروازه‌باني استيل آذين از سوي طرفداران پرسپوليس تشويق شد.

* افشين قطبي سرمربي پرسپوليس در جايگاه حضور دارد.

* حبيب كاشاني سرپرست پرسپوليس و امير مهريزي سرپرست استيل آذين در جايگاه ويژه‌ نشسته‌اند.

* كريم باقري و علي كريمي بين دو نيمه باهم خوش و بش كردند.

 

*مهرزاد معدنچي، بازيكن مصدوم استيل آذين، بين دو نيمه به ورزشگاه آمد. وي كنار ابراهيم اسدي در جايگاه نشسته است.

افشین قطبی و عليرضا منصوريان سرمربی و  مربي تيم ملي نيز در جايگاه ويژه حضور داشتند.

* تماشاگران پرسپوليس با شعار “داور عزيز دقت كن ” به داور تذكر مي‌دادند.

*هواداران پرسپوليس از تساوي ذوب آهن برابر شهرداري تبريز ابراز خوشحالي كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)