جمعه 4 بهمن (13:38) 

مرجع خبری پرسپولیس : پس از بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان که منجر به تساوی‌این تیم شد افشین پیروانی‌در رختکن تیمش به شدت از عملکرد هافبک‌ها و مدافعان کناری‌تیمش انتقاد کرد . تا به این ترتیب ناراحتی‌خود را از تساوی‌مقابل مس نشان دهد

ایران،در حالی‌که تنها دقایقی‌از پایان بازی‌پرسپولیس مقابل مس می‌گذشت افشین پیروانی‌که تا پیروزی‌در این بازی فاصله کمی‌داشت در رختکن تیمش از عملکرد هافبک‌ها و مدافعان کناری‌تیمش به شدت انتقاد کرد .

افشین که بابت این تساوی‌به شدت ‌ناراحت بود رو به بازیکنانش کرد و گفت:”دفاع تیمی‌ما ایراد دارد.چرا هافبک‌ها در زمان حملات به مدافعان کمک نمی‌کنند؟آقای‌زارع مگر وظیفه شما کمک کردن به خط دفاعی‌نیست؟چرا اجازه می‌دهی‌به راحتی‌دروازه تهدید شود .”

پیروانی‌پس از ان به مدافعان کناری‌تیمش اشاره کرد:”من از عملکرد شما هم ناراضی‌ام .آقای‌محمد در صحنه گل کجا بودی‌‌؟مگر نگفته بودم موقع حملات حریف باید جمع شوی‌و به مدافعان کمک کنی‌؟

حرف های ‌افشین که مثل پتک به سر بازیکنان پرسپولیس می‌خورد باعث به وجود آمدن شایعاتی‌در رختکن شد.یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس مدعی‌شد که پیروانی‌به طور مخفیانه به یکی‌از دستیارانش گفته از وقتی‌سپهر را از ترکیب بیرون آوردیم و به رحمان بازی‌دادیم این بازیکن نتوانسته انتظارات ما را برآورده کند.

اشتباه رحمان رضایی در صحنه گل مس کرمان نشان می‌دهد ناراحتی‌پیروانی‌از این موضوع چندان بی‌راه نبوده است.حرف‌های پیروانی‌نشان می‌دهد او اگر در بازی‌بعد روی‌نیمکت پرسپولیس باشد سپهر را جانشین رحمان رضایی در خط دفاع تیمش خواهد کرد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)