مرجع خبری پرسپولیس 13:23) : / دوشنبه 16 دی

مزاحمان را دادگاهی می کنم

مهدي واعظي پس از هفته‌ها مصدوميت در ديدار مقابل ذوب درحالي به ميدان رفت كه براي اولين‌بار در دوران مربيگري پيرواني به ميدان مي‌رفت در شكست سنگين 3بريك  پرسپوليس مقصر اصلي شناخته شد او  روزگذشته با لباس شخصي در زمين راه‌آهن حاضر شد اما حوصله‌اي براي تمرين كردن نداشت.«ديشب تا صبح نخوابيدم چقدر شنبه روز بدي بود از دقيقه اول هواداران خودي در پشت‌ دروازه به‌هم فحاشي مي‌كردند از ديروز تا حالا چند بار صحنه ‌گل‌هاي بازي را تماشا كردم مخصوصا گل سوم. فكر
 كردم كه خودم انداختم توگل اما واقعا من مقصر نبودم باور كنيد از ديشب تا حالا يك دقيقه هم خواب به چشمم نيامد!»
داشتم فكر مي‌كردم كه يعني بعد از اين همه سال هنوز هم واعظي با يك باخت روحيه‌اش را از دست مي‌دهد كه دروازه‌بان پرسپوليس ادامه داد:«براي فوتبالي كه به‌خاطر يك بازي خانواده‌ام را تهديد مي‌كنند من بارها درورزشگاه مورد بي‌احترامي و فحاشي قرار گرفتم، اما اين‌بار قضيه فرق مي‌كند. چون افراد ناشناسي با خط ايرانسل به خانه‌ام زنگ زدند و به همسرم توهين كردند فوتبال اينقدر ارزش ندارد كه كسي بخواهد به خانواده‌ام توهين كند.»

پس از شكستن شيشه ماشين نيكبخت حالا نوبت به تهديد خانواده واعظي رسيده«الان كاربه‌جايي رسيد كه تمام تلفن‌هايم را خاموش كردم نه اينكه بخواهم از كسي فرار كنم من در زندگي‌ام بدتر از اين هم دروازه‌باني كرده‌ام اما اينكه يك عده در يك بازي گروهي يك نفر را مقصر بدانند و به اسم هوادار شماره منزلم را پيدا كنند و خانواده‌ام را تهديد كنند را مي‌پسندم. آخه چقدر اين فرد بايد بي‌كس و كار باشد فقط مي‌توانم بگويم كه متاسفم.»

البته SMS يا زنگ زدن با خط ايرانسل به گوشي بازيكن‌ها اتفاقي تازه‌اي نيست و پيش از اين يكي‌ بازيكنان پرسپوليس پس از رديابي SMS هاي توهين آميز متوجه شده كه برخلاف تصور او مزاحم يك دختر است.
واعظي هم اتفاقا قصد شكايت دارد:«متاسفانه الان هركسي با 5،6 هزار تومان بدون آن‌كه مدركي دردست داشته باشد ايرانسل مي‌خرد. حتي بعضي از سيگار فروش‌ها ه ايرانسل مي‌فروشند و اين مسئله باعث مانور دادن افراد بي‌صلاحيت مي‌شود اما بايد بگويم كه براي من پيگيري اين مسئله خيلي مهم است تا الان متوجه شدم كه مزاحم من در مشهد است اما به محض  اينكه اسم و شهرتش را بفهمم حتما دادگاهي‌اش مي‌كنم اينطوري اين افراد تربيت مي‌شوند كه ديگر چنين كارهايي نكنند چون اگر اين رفتارها را با يك بازيكن جوان انجام دهند قطعا در روحيه او تاثير مي‌گذارد. همين مسائل باعث شده كه قطبي از ايران برود من مي‌دانم كه چه رفتار بدي با او شده بود كه شرايط را برايش غيرقابل تحمل كرد.»

واعظي در مصاحبه با خبرگزاري فارس عنوان كرده كه شايد فوتبال را كنار بگذارد اما به‌نظر مي‌رسد كه اين حرف او بيشتر از روي عصبانيت بوده تا واقعيت!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)