مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به استاندار آذربایجان شرقی از حضور پر شور هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی و خلق صحنه‌هایی زیبا در بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی از آنها تقدیر کرد.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در نامه حبیب کاشانی به احمد علیرضا بیگی، استاندار آذربایجان شرقی آمده است:همانطور که استحضار دارید تیم با طراوت و شاداب تراکتورسازی روز شنبه هفته جاری در استادیوم بزرگ آزادی با حضور بیش از 50 هزار تماشاگر فهیم و خونگرم تهرانی و آذری، بازی بسیار زیبایی را در مقابل تیم فوتبال پرسپولیس انجام داد.

منصرف از نتیجه بازی، هواداران هر دو تیم، به ویژه هواداران متخلق و دوست داشتنی تیم فوتبال تراکتورسازی، صحنه‌های جالب، جذاب و به یاد ماندنی را ایجاد کردند.

بی‌تردید خاطرات زیبای این بازی به خصوص حواشی قشنگ آن که توسط طرفداران خوب تیم تراکتورسازی ایجاد شد، هیچ وقت از ذهن آنها که در استادیوم حضور داشتند پاک نخواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک به حضرت عالی و هموطنان عزیز آذری، برخود فرض می‌دانم به پاس همه خوبی‌ها و زیبایی‌هایی که در این مسابقه ایجاد شد، از طرف خود و همه ارکان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، از همه مسئولان و دست اندرکاران اجرایی، فنی و بازیکنان باشگاه تراکتورسازی به وی‍ژه از هواداران عزیز این باشگاه صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

ان شاءالله سایه الطاف خداوند تبارک و تعالی و عنایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، همه با هم بتوانیم ورزشگاه های سراسر کشور عزیزمان ایران را محل مناسبی برای گذران اوقات فراغت علاقه مندان به ویژه جوانان عزیز قرار دهیم.

یاشاسین آذربایجان، یاخچی یرلری
یاشاسین آذربایجانی، غیور اوشاغلاری

برادر شما؛ حبیب کاشانی
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)