پرسپولیس نیوز : نایب رییس اول فدراسیون از انتخاب مدیر تیم المپیک خبر داد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سید هادی آیت الهی در این خصوص گفت: حبیب کاشانی به عنوان مشاور فدراسیون و مدیر تیم ملی المپیک ایران انتخاب شد.

لازم به ذکر است، حبیب کاشانی پیش از این مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران و در حال حاضر عضو شورای شهر تهران است.
 

 مدیر جدید تیم ملی فوتبال امید با تاکید بر اینکه صرفا برای ایجاد آرامش این تیم پا به میدان گذاشته گفت: من تحت نظر فدراسیون فوتبال و بر اساس قوانین بین‌المللی فعالیت می‌کنم و هدفم کمک کردن برای کاهش نگرانی‌هاست.

حبیب کاشانی که از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور رییس فدراسیون و مدیر تیم ملی المپیک (امید) معرفی شد، گفت: از کفاشیان به خاطر اعتمادی که به من داشته ممنون هستم. ایشان شنبه در تماسی تلفنی از من برای حضور در فدراسیون دعوت کردند و امروز (سه‌شنبه) به فدراسیون رفتم. کفاشیان عنوان کرد با توجه به اینکه تیم ملی المپیک ایران (امید) سال‌هاست نتوانسته به بازی‌های المپیک راه پیدا کند و در ادوار مختلف با مشکلاتی مواجه بوده است از شما می‌خواهم به فدراسیون در بحث مدیریتی این تیم کمک کنید و بنده هم عنوان کردم هر کاری از دستم بربیاید به خاطر ایران و تیم ملی کشورم انجام می‌دهم.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه باید همه کمک کنیم تا شرایطی ایجاد شود تا تیم ملی امید راهی بازی‌های المپیک 2016 ریو شود، تصریح کرد: چند دهه است که تیم المپیک نتوانسته به این بازی‌ها راه پیدا کند و این اتفاق برای فوتبال ایران خوب نیست. من مثل همه ایرانی‌ها از این بابت ناراحت هستم و با انگیزه خدمت به فوتبال کشورم و موفقیت تیم امید پا به میدان گذاشته‌ام. از اعتمادی که علی کفاشیان و سید هادی آیت‌اللهی به بنده داشتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم شرایطی فراهم کنیم تا تیم امید با قدرت و در شرایط مطلوبی بتواند بازی‌های انتخابی المپیک را پشت سر بگذارد.

کاشانی در پاسخ به اینکه آیا اختیار تصمیم‌گیری درباره کادر فنی و برنامه‌های این تیم هم کاملا به شما سپرده شده است، گفت: صحبت اولیه‌ای که با کفاشیان داشتیم صرفا برای کمک کردن بود و حتی من نمی‌دانستم چه مسئولیتی را برای من در نظر گرفته و اعلام کرده‌اند. من آمده‌ام که کمک کنم. قرار است امروز جلسه‌ی کمیته فنی و توسعه برای بررسی برنامه‌های تیم امید تشکیل شود و اعضای این کمیته برنامه‌های این تیم را ارزیابی کرده و نتیجه را اعلام می‌کنند.

وی در پاسخ به اینکه تا چه اندازه امیدوار هستید با حضور شما مشکلات تیم امید که عمده آن‌ها همکاری نکردن باشگاه‌ها و بحث خروج از کشور بازیکنان مشمول خدمت سربازی بوده حل شود، اظهار کرد: من با قدرت به سهم خودم همه تلاشم را می‌کنم تا البته با کمک یکدیگر مشکلات را کم کنیم و شرایطی ایجاد شود که کادر فنی تیم امید با آرامش به کارش ادامه دهد. هراندازه بتوانیم نگرانی‌های کادر فنی تیم امید را کمتر کنیم، این تیم در وضعیت بهتری آماده می‌شود و برای رسیدن به المپیک ریو تلاش می‌کند.

کاشانی همچنین در واکنش به اینکه آیا به صورت مستقل برنامه‌هایتان را پیش می‌برید خاطرنشان کرد: بنده تحت نظر فدراسیون فوتبال و طبق قوانین فیفا و AFC کار می‌کنم و با سمت مشاور هم در کنار فدراسیون خواهم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)