بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص دربی ۹۱ گفت: این بازی مثل همه دربی‌ها سنتی و حساس است و به نظرم هر دو تیم آماده مسابقه هستند اما در نهایت امیدوارم استقلال برنده بازی باشد.
آتیلا حجازی که در تمرین امروز استقلال شرکت کرده بود در خصوص دربی ۹۱ گفت: این بازی به سنت همه سال‌ها مسابقه خاصی است ولی امیدوارم شاهد یک بازی خوب و تماشاگرپسند باشیم.

وی افزود: استقلال هم خوب بازی می‌کند و هم خوب نتیجه می‌گیرد ولی این مسابقه با سایر بازی‌ها فرق دارد و من امیدوارم که در این مسابقه هم نتیجه لازم را بگیرد.

حجازی تصریح کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و نشان داده که قهرمانی‌اش در این سه سال بی‌دلیل نبوده است. آنها در حال حاضر بهترین تیم لیگ هستند ولی من امیدوارم استقلال در مسابقه با این تیم برنده از زمین خارج شود.

وی با اشاره به اینکه بازی را پیش‌بینی نمی‌کند، گفت: مجیدی در سه بازی سرمربی استقلال بوده و باید به او فرصت داد. امیدوارم مجیدی در بحث مربیگری هم مثل زمان حضورش در میادین خوب عمل کند.

حجازی با اشاره به اینکه مسابقه دو تیم ۶ امتیازی است،‌گفت: زود است استقلال به داستان قهرمانی فکر کند ولی استارت قهرمانی باید از این مسابقه باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)