پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به باشگاه ما رسیده اما من نمی‌توانم با مسئولان این تیم مستقیما مذاکره کنم.

بعد از جذب رضا حقيقي، مسئولان پرسپوليس از خريد يكي دو هافبك ديگر در بازار نيم‌فصل خبر داده بودند و حالابا صحبت‌هايي كه قاسم حدادي‌فر انجام داده به نظر مي‌رسد يكي از بازيكنان مد نظر سرخپوشان اين هافبك ملي‌پوش ذوب‌آهن است.

به نقل از زندگي‌نيوز، قاسم حدادی‌فر بعد از پایان مصدومیت از ناحيه گونه چند هفته‌ای است که در ترکیب ذوب قرار مي‌گيرد و در خط میانی این تیم اصفهانی دوران خوب گذشته را تکرار می‌کند. حدادی‌فر درباره شرایط این روزهای ذوب‌آهن می‌گوید: «در هر ۵ بازی گذشته مستحق برد بودیم و خیلی خوب بازی کردیم. همه بازی‌ها هم از حریفان جلو افتادیم ولی دو بازی را باختیم و ۳ تا را مساوی کردیم. واقعا خیلی راحت گل می‌زنیم اما نمی‌دانم چه می‌شود و چه اتفاقی می‌افتد که گل می‌خوریم. اگر این مشکل را برطرف کنیم بدون شک نیم‌فصل دوم را مقتدرانه آغاز می‌کنیم.»

این هافبک ۲۹ ساله از پيشنهاد رسمي پرسپوليسي‌ها براي خودش خبر مي‌دهد: «پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به باشگاه ما رسیده اما من نمی‌توانم با مسئولان این تیم مستقیما مذاکره کنم. من با باشگاه ذوب قرارداد دارم و حرفه‌ای هم نیست که با تیم دیگری بدون هماهنگی باشگاه حرف بزنم. هر چه قسمت باشد‌‌ همان می‌شود اما من هم منتظر مذاکرات دو باشگاه پرسپولیس و ذوب‌آهن هستم تا ببینم تکلیفم چه می‌شود.»

حدادی‌فر درباره احتمال پرسپولیسی شدنش می‌گوید: «در این‌باره نمی‌توانم حرفی بزنم اما تمام تمرکزم را گذاشته‌ام روی موفقیت ذوب در دیدار مقابل ملوان. تنها می‌توانم بگویم این آخرین فصلی است که برای ذوب‌آهن بازی می‌کنم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)