مرجع خبری پرسپولیس : هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به دلیل مصدومیت در دیدار با اندونزی، مسابقه ایران برابر قطر و بازی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس را از دست داد.

 

قاسم حدادی‌فر که در دقیقه 70 دیدار ایران برابر اندونزی به دلیل مصدومیت بالاجبار زمین مسابقه را ترک کرد، دیدار تیم ملی برابر قطر را از دست داد. کادر پزشکی تیم ملی پس از این مصدومیت اعلام کرد حدادی‌فر دچار کشیدگی رباط زانوی پای چپ شده است و به همین دلیل نمی‌تواند تیم ملی ایران را در دیدار روز سه‌شنبه برابر قطر و تیم ذوب‌آهن را در بازی روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس همراهی کند.

البته وی صبح امروز آزمایش MRI داد و قرار است امشب کادر پزشکی تیم ملی در مورد میزبان مصدومیت و مدت زمان درمان و بهبودی این بازیکن اظهار نظر کند.

بر این اساس و پس از دریافت جواب آزمایش MRI مشخص می‌شود این هافبک ملی‌پوش می‌تواند تیم فوتبال ذوب‌آهن را در دیدار حساس هفته آینده برابر سوون سامسونگ کره‌جنوبی همراهی کند.

دیدار تیم‌های فوتبال سوون سامسونگ کره‌جنوبی و ذوب‌آهن ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه 23 شهریورماه با قضاوت ماساکی توما از ژاپن در ورزشگاه جام جهانی سوون برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)