بازیکن ملی‌پوش و ایرانی تیم بسکتبال فینیکس کانادا گفت: دیشب به ایران رسیدم و اولین کاری هم که کردم برای دیدن بازی استقلال به ورزشگاه آزادی آمدم.

به گزارش فارس، حامد حدادی بازیکن تیم بسکتبال فینیکس کانادا که از هواداران استقلال است امروز در ورزشگاه آزادی حضور دارد، او درباره علت حضورش، اظهار داشت: من تمام بازی‌های استقلال را دنبال می‌کردم و این تیم شایسته قهرمانی بود و از اینکه به قهرمانی رسید خوشحالم. من دیروز به ایران رسیدم و اولین کاری هم که کردم امروز به ورزشگاه آزادی آمدم تا بازی و جشن قهرمانی استقلال را ببینم.

وی در مورد تعویض تیمش که از یک تیم آمریکایی به تیم فینیکس کانادا رفت، گفت: شرایط خوبی در آن تیم نداشتم و اکنون تیمم را عوض کرده‌ام و حدود دو ماه دیگر و برای شروع اردوها دوباره به کانادا برمی‌گردم.

حدادی در مورد اینکه بازی‌های پرسپولیس را هم دنبال می‌کرده یا نه، گفت: بله بازی‌های پرسپولیس را هم دنبال می‌کردم و از خداحافظی مهدوی‌کیا و کریمی ناراحت شدم. باید قدر اسطوره‌ها را بیشتر بدانیم و بازی‌های خداحافظی باشکوهی برای آنها برگزار کنیم. نفراتی مثل دایی و کریم باقری هم بازی‌های خداحافظی خوبی نداشتند و به تیم سپاهان هم قهرمانی‌اش در جام حذفی را تبریک می‌گویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)