مرجع خبری پرسپولیس : سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارشي جوان‌ترين‌ها و مسن‌ترين‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا را اعلام كرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و  به نقل از سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا، ميرجلال كاسيموف، سرمربي بنيادكار عنوان جوان‌ترين مربي حاضر در اين دوره از ليگ قهرمانان آسيا را به خود اختصاص داده است.

از 32 مربي حاضر در اين مسابقات، ستاره سابق 40 ساله تيم ملي فوتبال ازبكستان 24 سال جوان‌تر از آنتوني خوزه كنسسائو اليويرا، سرمربي الاتحاد، قهرمان 2 دوره ليگ قهرمانان آسيا است.

16 مارس (25 اسفند) در دور دوم مسابقات مرحله گروهي، جوان‌ترين مربي در قالب ديدارهاي گروه c در تاشكند مقابل مسن‌ترين مربي حاضر در اين تورنمنت قرار خواهد گرفت.

تيم فوتبال العين امارات، جوان‌ترين تيم با ميانگين سني 22.8 سال است كه در اولين مسابقه خود به مصاف اف‌سي سئول از كره جنوبي رفت.

الاتحاد كه در سال 2004 و 2005 عنوان قهرماني و نايب قهرماني در سال 2009 اين مسابقات را در كارنامه دارد با ميانگين سني 29.6 عنوان مسن‌ترين تيم را از آن خود كرده است. اين تيم در اولين مسابقه خود با نتيجه 3 بر يك از سد پرسپوليس گذشت.

عنوان جوان‌ترين بازيكن به حسن عبدالكريمي از تيم السد قطر با 17 سال و 184 روز سن مي‌رسد كه در اولين ديدار خود در بازي مقابل استقلال ايران به ميدان رفت.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)