سه شنبه 17دی/(15:55)

مرجع خبری پرسپولیس: مراسم قرعه کشی نخستین دوره رقابت های فوتبال لیگ حرفه ای آسیا فردا با حضور نمایندگان چهار تیم ایرانی حاضر در این مسابقات برگزار خواهد شد و حریفان تیم های استقلال و پرسپولیس مشخص می شوند.
این مراسم با حضور نمایندگان 32 باشگاه حاضر در نخستین دوره لیگ حرفه ای آسیا و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا فردا در دبی برگزار می شود.
مراسم قرعه کشی ساعت 11 صبح برگزار خاوهد شد و سی تیم از ده کشور آسیایی به همراه دو تیمی که قرار است از مرحله پلی آف به جمع آنان افزوده شوند ، در هشت گروه چهار تیمی قرار خواهند گرفت.

بر اساس گزارش مرجع خبری، مسابقات پلی آف یا پیش مقدماتی بین هشت تیم حاضر در این مرحله ، در بهمن ماه برگزار می شود و پس از مشخص شدن دو تیم برتر ، رقابت های گروهی در روزهای 20 و 21 اسفند برگزار خواهد شد.

ژاپن با چهار سهمیه ( گامبا اوزاکا ، کاوازاکی فرونتال ، ناگویا گرامپوس و کاشیما آنتلرز) ایران با چهار سهمیه (استقلال ، پرسپولیس ، سپاهان و صبای قم ) استرالیا با دو سهمیه (سنترال کوست و نیوکاسل جتز) از جمله مدعیان نخستین دوره لیگ حرفه ای آسیا هستند که به همراه نمایندگان چین ، کره جنوبی و عربستان هر کدام با چهار سهمیه ، امارات با سه باشگاه ، قطر و ازبکستان با دو نماینده و اندونزی با یک باشگاه سی تیم معرفی شده در نخستین دوره لیگ حرفه ای آسیا در سال 2009 به شمار می روند.

محمود خوردبین، محمد علی پیروانی و کریم باقری از باشگاه پرسپولیس، امیر رضا واعظ آشتیانی، اردشیر قلعه نوعی و فرهاد مجیدی از باشگاه استقلال، معصومه احمدی و محرم نوید کیا از باشگاه سپاهان و سید مجتبی پیامبری و مرتضی اسدی از صبای قم در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا که در سال 2009 به میزبانی امارات برگزار می شود در این مراسم شرکت می کنند.

گفتنی است؛ مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه 18/10/87 در امارات برگزار می شود .

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)