مرجع خبری پرسپولیس : تیم بنیادکار ازبکستان، حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در فاصله سه روز تا آغاز این رقابت‌ها 11 بازیکن جدیدش را معرفی کرد.

 

میرجلال کاسیموف سرمربی تیم بنیادکار ازبکستان در نشستی خبری اسامی 11 بازیکن جدید این تیم را اعلام کرد.

میلوس تریفونویچ، جورجوویچ و ساشا دوردویچ (هر سه از صربستان)، کریم اژایلوف (قرقیزستان)، یاولون ابراهیموف، اکمل شورمادوف، اسلام ایمونوف، ایوان ناگائف، کمال الدین مورزاوف، امیدبیک تاجیموف و عسکر قدیراف 11 بازیکنی هستند که در فاصله سه روز تا شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به تیم بنیادکار اضافه شدند.

“میرجلال کاسیموف”، سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان درباره شرایط تیمش و اضافه شدن بازیکنان جدید گفت: گروهی از بازیکنان، جانشین بازیکنان فصل گذشته شدند. فکر می کنم تیم شرایط بهتری برای به دست آوردن اهداف بزرگتر داشته باشد.

وی در ادامه افزود: ما در ترکیه پنج دیدار دوستانه برگزار کردیم و این بازی‌ها به ما کمک کرد تا تیم بهتری در اختیار داشته باشیم. بازیکنانم آماده‌اند تا برای رسیدن به افتخار برای باشگاه‌شان تمام تلاش‌شان را به کار گیرند.

تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های پرسپولیس ایران، الوحده امارات و الاتحاد عربستان همگروه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)