پرسپولیس نیوز : مسوولان باشگاه الدحیل تلاش زیادی برای ترغیب تماشاگران به حضور در ورزشگاه می‌کنند ولی با توجه به آنچه در جلسه هماهنگی مطرح شد، آنها انتظار دارند بیش از سه، چهارم ورزشگاه خالی بماند.
بنابر اعلام پندار خمارلو، ظرفیت ورزشگاه بین‌المللی خلیفه شهر دوحه که ظرفیت آن ۵۰ هزار نفر عنوان می‌شود، در جلسه امروز ۴۰ هزار نفری اعلام شد. این ورزشگاه در سال ۲۰۰۵ بازسازی شد و ظرفیت آن هم اکنون به میزان دو برابر اولیه افزایش یافته است.

طبق پیش بینی مسوولان الدحیل حاضر در جلسه، آنها برای بازی فردا برابر قهرمان ایران، حداکثر چهار تا پنج هزار نفر تماشاگر خواهند داشت. همچنین مسوولان این باشگاه در روزهای گذشته تلاش زیادی برای ترغیب هواداران خود برای حضور در این بازی کرده‌اند.

گیت شماره ۵ این ورزشگاه برای ورود تماشاگران تیم میهمان یعنی پرسپولیسی‌ها در نظر گرفته شده است. درهای ورزشگاه نیز سه ساعت قبل از شروع مسابقه باز خواهد شد.

در این جلسه، همچنین از سوی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا روی برنامه‌ریزی ویژه صورت گرفته برای برگزاری هر چه بهتر و منظم‌تر مسابقات با توجه به دهمین سال برگزاری رقابت‌ها با فرمول کنونی تاکید شد.

گفتنی است؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا از سال ۲۰۰۹ رقابت‌ها را به شکل جدیدی برگزار کرد و تیم‌ها را در دو منطقه غرب آسیا و شرق آسیا و در هر منطقه ۱۶ تیم قرار داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)