مرجع خبری پرسپولیس : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اواسط هفته آینده حکم قطعی خود را در مورد حرکات زننده شیث رضایی و محمد نصرتی اعلام می‌کند.

حسن‌زاده رئیس كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه نود گفت: عملی كه موضوع برنامه شما قرار گرفته ارتكاب رفتار ناشایستی بود كه همه را متاسف كرده. متاسفیم كه شاهد اعمالی هستیم كه كلاس اخلاق فوتبال ما را پایین آورده. حتی نشان می‌دهد توان ذهنی بازیكنانی كه حتی مدعی كاپیتانی تیم ملی هم هستند پایین است؛ به قدری كه یك بچه 7 ساله هم این كار را انجام نمی‌دهد.

 

حسن‌زاده ادامه داد: ما این رفتارها را فقط این دو كاری كه دیگران دیده‌اند نمی‌بینیم. تنها كاری كه تونستیم انجام دهیم این بود كه دستور موقت و قاطع دادیم كه طبق این دستور، تا اطلاع ثانوی این دو نفر نمی‌توانند فعالیت كنند. اگر تا حالا حكم صادر نكردیم به این دلیل است كه جزئیاتی وجود دارد. می‌خواهیم ببینیم اگر این كارها سازمان یافته بوده به چه دلیل بوده. تصاویر دیگری هم داریم كه از زوایای دیگر به دست ما رسیده. ما اواسط هفته آینده حكم می‌دهیم.

عادل فردوسی‌پور از حسن‌زاده پرسید چرا حكم را این‌قدر دیر صادر می‌كنند كه حسن‌زاده در جواب گفت: ما جدی‌ترین كارمان این بود كه یك دستور موقت شدید صادر كردیم. در نهایت باید حكم كمیته انضباطی را ببینید. به هر حال ما باید تمام ابعاد ماجرا را بررسی كنیم. من فقط خواهشم این است كه رسانه‌ها و سایر دوستان، این موضوع را اشاعه نكنند. ما این قول را می‌دهیم كه به زودی رایی متناسب با عملی در حد جریحه‌دار كردن احساسات مردمی صادر كنیم.

حسن‌زاده در مورد احتمال رسیدگی به رفتار شیث و نصرتی توسط مراجع قضایی نیز گفت: یك بخش از این ماجرا نقض مقررات فوتبالی است كه ما در كمیته انضباطی به آن رسیدگی می‌كنیم. احتمال دارد این عمل به خاطر تاثیر اجتماعی كه دارد، توسط كمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال (منشور اخلاقی) نیز مورد بررسی قرار بگیرد. دادستانی رشت هم به عنوان دادستانی محل وقوع این حادثه می‌تواند وارد این ماجرا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)