مرجع خبری پرسپولیس : رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال از اعلام راي پرونده محمد نصرتي و شيث رضايي در امروز (شنبه) خبر داد.

حسن‌زاده با اعلام اين خبر گفت: همانطور كه قبلا هم گفتم راي پرونده محمد نصرتي و شيث رضايي دو بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس صادر شده و تنها بخاطر مسابقه تيم ملي برابر بحرين اين راي اعلام نشد. كميته انضباطي آماده است و سعي مي‌كند تا راي فوق را امروز (شنبه) اعلام كند و بايد در اين رابطه با رييس فدراسيون صحبت كنم و در صورت موافقت‌ مسوولان، راي را اعلام كنيم.

وي با رد شايعه تعيين محروميت دو ساله براي نصرتي و چهارساله براي رضايي، خاطرنشان كرد: اين خبر كه در برخي رسانه‌هاي ورزشي عنوان شده شايعه است و صحت ندارد. راي اين دو بازيكن چيز ديگري است.

رييس كميته انضباطي همچنين از صادر شدن راي موضوع درگيري لفظي حنيف عمران‌زاده و آندرانيك تيموريان دو بازيكن تيم استقلال خبر داد و گفت: راي اين پرونده هم صادر شده اما فعلا اعلام نشده است. ممكن است راي دو بازيكن فوق هم امروز اعلام شود.

حسن‌زاده درباره رسيدگي به موضوع درگيري‌هايي كه از جريان مسابقه تيم فوتبال فجر سپاسي شنيده مي‌شود، تصريح كرد: هنوز گزارش مربوط به مسابقه اين تيم را نديده‌ام اما در صورت رسيدن گزارش به كميته انضباطي، سريعا آن را بررسي خواهيم كرد.

وي همچنين درباره اتفاق بازي دو تيم سپيدرود رشت و نفت‌وگاز گچساران كه ظاهرا يكي از بازيكنان ذخيره به داخل زمين آمده و مانع به ثمر رساندن گل شده بود هم پاسخ فوق را داد و خاطرنشان كرد: بايد گزارش مربوط به اين مسابقه را هم ببينيم. آخرين روزي كه در كميته انضباطي بودم، گزارشي به دست‌مان نرسيده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)