مهاجم ملي پوش تيم فوتبال مس گفت: براي پيروزي مقابل پرسپوليس بايد متحول شويم.

 احمد حسن زاده در گفتگويي اظهار داشت: نمي خواهم انگيزه بازيکنان تيم را کاهش دهم اما اگر مي خواهيم پرسپوليس را ببريم بايد کمي متحول شويم در اين بازي تفکر همه ما کسب سه امتياز است پس بايد به خاطرش تلاش کنيم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي ادامه داد: ما در خانه به ميدان مي رويم هر چند اين تيم از اول فصل انتظارات را برآورده نکرده است اما هميشه پرسپوليس است ما بايد شرايطي را فراهم کنيم تا پيروز ميدان شويم اميدوارم هواداران تنها براي حمايت از نارنجي پوشان به ميدان بيايند تا با روحيه خوب، موفق به کسب هر سه امتياز اين بازي شويم.

شکست پرسپوليس از نان شب واجب تر است

 مهاجم تيم فوتبال مس کرمان گفت: با توجه به نتايج اين هفته از مسابقات، پيروزي در ديدار هفته سيزدهم و کسب سه امتياز بازي مقابل پرسپوليس از نان شب هم واجب تر است.

   مصطفي شجاعي در گفتگويي اظهار داشت: بايد پرسپوليس را شکست دهيم با توجه به نتايج اين هفته رقبا و سقوط دوپله اي تيم در جدول رده بندي، پيروزي در اين ديدار از اهميت کافي برخوردار است.

وي در خصوص ديدار برابر پيکان گفت: همچون ساير نفرات تيم براي موفقيت مس دعا کردم البته فکر مي کنم مي توانستيم اين تيم را در زمين خودش شکست دهيم پس از پشت سرگذاشتن مصدوميت 2 ماه اخير تمرينات خوبي را در کنار ساير نفرات انجام دادم و براي بازي مقابل پرسپوليس مشکل دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)