پرسپولیس نیوز: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در قطر همه از السد حمایت می‌کنند اما حمایت کردن از پرسپولیس جرأت می‌خواهد که برخی‌ها ندارند.

سید جلال حسینی در خصوص آخرین وضعیت تیم پرسپولیس، عدم حمایت از این تیم در آستانه حضور سرخپوشان در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان آسیا، ادعای رسانه‌های قطری مبنی بر ترس او از السد و مسائل دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

یک بدشانسی دیگر گریبان پرسپولیس را گرفت و بشار رسن که در روزهای اوج خود به سر می‌برد داغدار شد.

واقعاً به بشار رسن تسلیت می‌گویم. باور کنید همه بازیکنان و مربیان از اتفاقی که برای بشار افتاد ناراحت هستند. بشار بسیار فوتبالیست خوب و مهم‌تر از آن پسر خوب و باشخصیتی است که ما می‌دیدیم چطور برای خوشحالی مادرش زحمت می‌کشید. من، مادر بشار را در سفر به تهران دیده بودم و همه ما از اتفاقی که رخ داده غمگینیم. می‌دانیم که بشار روزهای بسیار سختی را سپری می‌کند و به او می‌گویم که تا هر زمان که دوست دارد می‌تواند در کنار خانواده‌اش باشد تا این روزهای سخت را پشت سر بگذارد. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم، مادر بشارهمیشه به او افتخار می‌کرد و ما هم به او به عنوان یک انسان باشخصیت افتخار می‌کنیم، نمی‌دانم باید چطور ناراحتی‌ام را بروز بدهم اما هرکاری می‌کنیم تا ناراحتی بشار کم شود. امیدوارم او هرچه زودتر از این وضعیت خارج شود و خدا به او صبر بدهد. همه ما بابت این اتفاق ناراحت و غمگینیم و شاهد بودیم که او برای مادرش چقدر زحمت کشید و حتی همه کار کرد تا مادرش در ایران مداوا شود. همه ما به رسن افتخار می‌کنیم همانگونه که مادرش به او افتخار می‌کرد و دوست دارم بشار بداند که همه ما کنارش هستیم.

قرار است حمیدرضا گرشاسبی و حسین خبیری به نمایندگی از باشگاه و هواداران پرسپولیس روز دوشنبه به عراق بروند تا در این روزهای سخت در کنار رسن باشند.

واقعاً باید از مسئولان باشگاه تشکر کنم که این کار را انجام می‌دهند و این خیلی کار بزرگی خواهد بود. آقایان گرشاسبی و خبیری به نمایندگی از پرسپولیسی‌ها به عراق خواهند رفت و این باعث خوشحالی ما خواهد بود. خود ما هم خیلی دوست داشتیم که به عراق برویم تا در کنار بشار باشیم اما به هر حال بازی و تمرین داریم و این فرصت برای ما فراهم نشد اما به هر روشی که بود کنار بشار بودیم و می‌خواهیم که او بداند ما در کنارش هستیم.

روز پنج‌شنبه خبری مبنی بر مصدومیتت منتشر شد که به هر حال نگران کننده بود اما در تمرین دیروز وضعیت خوبی داشتی. داستان مصدومیتت به کجا رسید؟

به هر حال فشردگی بازی‌ها باعث خستگی بازیکنان می‌شود و همه آنها دردهایی در پایشان دارند. من هم از ناحیه همسترینگ احساس گرفتگی می‌کردم اما مصدوم نبودم و مشکلی هم نیست. خوشبختانه در این روزهای اخیر زیر نظر مارکو تمرینات خیلی خوبی انجام دادم و در سالن بدنسازی وزنه زدم و خوشبختانه مشکلی ندارم و دیروز هم تمرین کردم.

در حالی‌که بازی با پیکان لغو شد اما قرار است در جام حذفی مقابل نود ارومیه بازی کنید اما این نگرانی هم وجود دارد که بازیکنان این تیم به دلیل انگیزه‌های مختلف فوتبال خشنی ارائه دهند که شاید حتی باعث مصدومیت بازیکنان در آستانه بازی با السد قطر شود.

متأسفانه به پرسپولیس نگاه ملی نمی‌شود و نباید انتظاری هم در این‌باره داشته باشیم. هیچکس به پرسپولیس کمک نمی‌کند و کسی به این تیم نگاهی ندارد اما متأسفانه می‌بینیم که همه به دنبال مسائل و مشکلات دیگر هستند. من خیلی قاطعانه می‌گویم که این روزها مدیرعامل و هواداران ما تنها هستند و فقط اینها به ما انگیزه و انرژی می‌دهند. کسی مشکلات پرسپولیس را نمی‌داند و در این فوتبال نه فدراسیون فوتبال و نه سازمان لیگ نگاه ملی به پرسپولیس ندارند. به نظر من تیم نود ارومیه تیم دونده و سختکوشی است و مطمئناً مقابل ما با انگیزه و انرژی بسیار زیادی بازی خواهند کرد و همین مسئله کار ما را بسیار سخت می‌کند اما وقتی کسی نگاه ملی به پرسپولیس ندارد کاری نمی‌شود کرد، همه به دنبال مسائل دگر هستند و درباره چیزهای دیگر بحث می‌کنند اما نگاه ملی به پرسپولیس نمی‌شود و ما با مشکلاتمان تنها هستیم.

البته شما بعد از بازی با نود ارومیه حساس‌ترین بازی فصل را در پیش دارید و قطعاً هواداران پرسپولیس منتظر عملکرد سرخپوشان در این بازی حساس هستند. فکر می‌کنی پرسپولیس مقابل السد قطر چه عملکردی خواهد داشت؟

ما الان فقط بازی با نود ارومیه را در پیش داریم و فقط به این بازی فکر می‌کنیم. البته بازی با السد بازی بسیار سخت و سنگینی خواهد بود اما همه بدانند که ما فقط با ۷ بازیکن تمرین می‌کنیم و در این شرایط کار بسیار سخت است. متأسفانه شرایطی وجود دارد که نمی‌شود خیلی از صحبت‌ها را مطرح کرد اما وقتی با ۷-۸ بازیکن تمرین می‌کنیم باید بازیکنان تمرکز بیشتری داشته باشند. تیم نود ارومیه تیم جوانی است و قطعاً بازی ما با این تیم سخت خواهد بود و بعد از آن باید بازی سنگینی مقابل السد قطر داشته باشیم.

خودت در فوتبال قطر حضور داشتی و جو رسانه‌های آنجا را می‌شناسی. در این بین برخی رسانه‌های قطری مدعی شده‌اند که سید جلال حسینی از السد قطر می‌ترسد، آیا واقعاً چنین مسئله‌ای وجود دارد؟

رسانه‌های ایرانی هم چنین مطالبی درباره تیم السد می‌نویسند و ما هم درباره آنها چنین مواردی را عنوان می‌کنیم. قطعاً السد به تهران نمی‌آید که بازی آسانی مقابل ما انجام دهد، خود من به این مسائل فکر نمی‌کنم و به مطالب رسانه‌های قطری بی‌توجه‌ام اما من اگر حرفی زدم درباره مشکلات خودمان بود اما اینکه برداشت رسانه‌های قطری از این صحبت‌ها چیست برای من مهم نیست. فقط امیدوارم که هواداران ما فریب این مسائل را نخورند. در روزهایی که به پرسپولیس کمک نمی‌شود نباید هواداران فریب بخورند. الان هیچ‌کس به ما کمک نمی‌کند و مدیرعامل و هواداران ما تنها هستند. من کاری به رسانه‌های قطری ندارم و چه در تلویزیون و چه در مصاحبه‌ام از مشکلات تیم خودمان صحبت کردم. ما قطعاً بازی راحتی نخواهیم داشت و در این شرایط کار ما هر روز سخت‌تر می‌شود حالا رسانه‌های قطری هرچه می‌خواهند بگویند مهم نیست.

صحبت از این کردی که به پرسپولیس نگاه ملی نمی‌شود. فکر می‌کنی چه زمانی این مسئله حل خواهد شد و پرسپولیس هم مورد عنایت قرار بگیرد؟

تا وقتی که برخی‌ها جرأت ندارند که به پرسپولیس نگاه ملی کنند کاری نمی‌شود کرد. کمک کردن به پرسپولیس و نگاه ملی داشتن به تیم جرأت می‌خواهد که خیلی‌ها ندارند. نگاه‌ها به پرسپولیس ملی نبوده اما ببینید که در قطر چقدر از السد حمایت شد و یک کشور پشت این تیم بود اما اینجا به پرسپولیس نگاه ملی نمی‌شود. در قطر السدهرچه بخواهد در اختیارش می‌گذارند اما ما در اینجا برای چیزهای عادی هم مشکل داریم. متأسفانه اینجا برخی‌ها جرأت ندارند به پرسپولیس نگاه ملی داشته باشند و در این شرایط کار سخت است.

با این شرایط شاید روحیه هواداران پرسپولیس یا حتی بازیکنان در آستانه این روزهای حساس پایین بیاید.

ما هواداران را داریم و تا این هواداران هستند غم نداریم چرا که آنها از ما حمایت می‌کنند و فقط هواداران برای ما ماندند. آنها می‌دانند که ما چه شرایط سختی داریم و لازم نیست که من هر ثانیه این حرف‌ها را بزنم. شما خبرنگاران در تمرینات هم می‌بینید که ما چقدر تنهاییم و در این بین گرشاسبی شبانه‌روز کار می‌کند تا پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشد. برانکو هم تلاش زیادی می‌کند تا شرایط پرسپولیس خوب شود اما دستش بسته است. ما بازیکن مصدوم داریم و غیبت برخی بازیکنان کار را برای ما سخت می‌کند اما امیدوارم هواداران در این روزهای سخت به بازیکنان و مربیان روحیه بدهند تا در این یک هفته حساس تا بازی با السد در شرایط خوبی بمانیم و در بهترین وضعیت به مصاف السد قطر برویم تا انشاالله فینالیست شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)