پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما سخت‌ترین شرایط را سپری کردیم اما این برخوردهایی که با بازیکنان پرسپولیس می‌شود دور از انصاف است.
سید جلال حسینی، در خصوص وضعیت این روزهای تیم پرسپولیس و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

این روزها وضعیت تیم پرسپولیس نگران‌کننده شده و شرایط آنقدر سخت شد که بازیکنان تیم بیانیه‌ای هم صادر کردند.

واقعا وضعیت ما سخت است. اما دیگر بحث ما فقط بحث پول نیست، بحث بلاتکلیفی و روشن نبودن شرایط باشگاه پرسپولیس است. ما سخت‌ترین روزهای خودمان را سپری می‌کنیم و می‌توانم بگویم مشکلات بسیار زیادی را پشت سر گذاشتیم. پنجره نقل و انتقالات باشگاه یک سال است که بسته شده و مطمئنا بعد از تعطیلات لیگ باز هم مشکلات خواهیم داشت؛ چراکه باید نفراتی به تیم اضافه شود. در ابتدای فصل ۴ بازیکن به ما اضافه شدند که این ۴ نفر برای همان ابتدای فصل خوب بودند اما ما در ماه‌های اخیر مصدومان زیادی دادیم و ۲ بازیکن عملا تا پایان فصل با ما نیستند و ما به جای این نفرات هم نیاز به جذب بازیکنان جدید داریم.

 بلاتکلیفی مدیریتی چطور؟ این موضوع هم حتماً شما را اذیت می‌کند.

این مسئله از همه چیز سخت‌تر است. بلاتکلیفی واقعا ما را اذیت کرده و خودمان هم نمی‌دانیم که تکلیف چه خواهد شد. حتی امروز همه بازیکنان با آقای برانکو صحبت کردند و من به عنوان کاپیتان تیم این مسئله را انتقال دادم. امیدوارم روزی برسد که ما هم مثل سایر تیم‌ها نفس راحتی بکشیم. اگر تا اینجا حرفی نزدیم به این دلیل بوده که روزهای سختی را سپری کردیم اما دیگر نمی‌شود سکوت کرد و باید حرف زد؛ چراکه فقط بحث بازیکنان مطرح نیست، بلکه بحث باشگاه پرسپولیس در میان است.

 به عنوان کاپیتان پرسپولیس خواسته‌ات از مسئولان و تصمیم‌گیرندگان در این زمینه چیست؟

خواسته ما این است که هرچه سریع‌تر تکلیف پرسپولیس مشخص شود چون این مسئله بیشتر از همه ما را اذیت می‌کند. اگر بحث مدیریت در میان است که زودتر انجام شود؛ چراکه حدود دو ماه است که وضعیت ما نامشخص است و نمی‌دانیم چه می‌شود. من از آقای سلطانی‌فر تقاضا دارم این مشکلات را حل کند؛ چراکه بحث مدیریت، بحث مهمی در فوتبال است و باید به این موضوع رسیدگی شود. ما واقعا حرف خاصی نداریم، فقط امیدواریم این مشکلات حل شود.

 وضعیت این روزهای پرسپولیس و بلاتکلیفی مدیریتی نتایج پرسپولیس را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟

قطعا این طور است، شاید خیلی‌ها از حرف من ناراحت شوند اما ما در این شرایط سخت می‌جنگیم و حرف نزدیم. انتظار داشتیم مشکلاتمان حل شود اما این‌طور نشد. دو پنجره نقل و انتقالات ما بسته بوده و پولی بابت جذب بازیکن هزینه نشده است، اما باز هم با این همه ما مشکلات زیادی داریم. در لیگ قهرمانان آسیا هر مرحله که بالاتر رفتیم، پول گرفتیم و همان پول صرف هزینه‌های باشگاه شد. این یک بحث مهم است که وقتی این همه تلاش کردیم اما نگاه مثبتی به پرسپولیس نشده و حالا به شرایطی رسیدیم که می‌توانم بگویم بدترین شرایط سال‌های اخیر بوده است. اگر ما حرفی نزدیم، به دلیل این بوده که برای موفقیت تلاش می‌کردیم و وظیفه سنگینی روی شانه‌های ما بود، اما الان دیگر باید حرف زد و مشکلات را گفت.

 در این شرایط آیا باز هم باید منتظر اعتصاب و تحریم تمرینات باشیم؟

بحث این حرف‌ها نیست. مردم باید در این زمینه قضاوت کنند. بچه‌های تیم باید در این باره حرف بزنند. من باید از بازیکنان تیم تشکر کنم که همیشه احترام من را حفظ کردند و مشکلاتشان را به من گفتند و از طرفی با همه وجود برای پرسپولیس به میدان رفتند و کم نگذاشتند، اما مطمئن باشید در شرایط فعلی هرچه بازیکنان بگویند من هم آنها را همراهی می‌کنم. مشکلات ما فقط برای الان نیست و چند ماه است که ما با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم و این مشکلات الان به اوج خودش رسیده و گریبان ما را گرفته است.

 پرسپولیس با همه مشکلاتی که داشت تا اینجای لیگ شکست نخورده است اما این نگرانی وجود دارد که با این وضعیت نتایج پرسپولیس هم تحت تأثیر قرار بگیرد.

به هر حال این مسائل از نظر روحی و روانی روی تیم تأثیرگذار خواهد بود، اما این مسائل به باشگاه برمی‌گردد؛ چراکه باشگاه باید توسط مدیریت اداره شود اما در همین وضعیت ما نمی‌دانیم باید با چه کسی صحبت کنیم و این موضوع کار ما را سخت می‌کند. ما سخت‌ترین روزها را پشت سر گذاشتم و همه چیز را تحمل کردیم و دیدید که با همه سختی‌هایی که وجود داشت کار را پیش بردیم اما واقعا با این اتفاقاتی که می‌افتد باید بگویم که این برخوردها با بازیکنان پرسپولیس دور از انصاف است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)