پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال‌پرسپولیس گفت: مدیران قبلی در باشگاه پرسپولیس خیلی کارها کردند اما دیگر جوابگوی کارهای‌شان نبودند.

سیدجلال حسینی در خصوص شرایط این روزهای تیم پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

 با وجود اینکه این روزها شاهد تعطیلی فوتبال باشگاهی هستیم اما به هر حال هواداران پرسپولیس نگران آینده این تیم هستند. تو به عنوان کاپیتان تیم چه صحبتی برای هواداران داری؟

باید بگویم که آقای گرشاسبی تلاش زیادی می‌کند تا تیم خوبی آماده فصل بعد باشد اما متأسفانه باید بگویم بدهی‌های باشگاه آنقدر زیاد است که کار را سخت کرده است و می‌بینیم طلب‌کاران داخلی و خارجی برای گرفتن پول‌شان به باشگاه می‌آیند. در این بین واقعاً آقای گرشاسبی به تنهایی کار می‌کند و این در حالی است که خیلی از این بدهی‌ها برای مدیران گذشته بوده و به صورت غیرقابل پیش‌بینی به باشگاه فشار آورده است. متأسفانه مدیران قبلی خیلی کارها کرده‌اند که الان همه چیز به گردن گرشاسبی افتاده است و او در این شرایط تنها است و متأسفانه می‌بینیم که کمکی به او نمی‌شود.

 با اینکه نقل و انتقالات به صورت رسمی آغاز نشده اما نگرانی‌ها از بابت محرومیت پرسپولیس وجود دارد و این در شرایطی است که برخی از بازیکنان هم با پایان یافتن قراردادشان از پرسپولیس رفتند.

واقعاً کار سختی در پیش داریم در بازار نقل و انتقالات شرایط خاصی وجود دارد و بازیکنانی هم که قراردادشان تمام می‌شود خودشان تصمیم‌گیرنده هستند اما می‌توانم بگویم که گرشاسبی به دنبال کار سلامت در پرسپولیس است. متأسفانه برخی‌ها خیلی راحت آمدند و بدهی به بار آوردند و الان می‌بینیم که شرایط سخت فعلی به خاطر کارهای آنها است. این در شرایطی است که باشگاهی مثل الدحیل قطر رقمی در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است. اما ما کلی بدهی داریم و حتی شنیده می‌شود به دلیل برخی بدهی‌ها خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید می‌کند.

 قبول داری که این شرایط نگاه‌ها را به پرسپولیس فصل آینده با تردید روبه‌رو می‌کند؟

واقعاً شرایط حساسی داریم و مدیران باشگاه در تلاش هستند تا کارها خوب انجام شود. متأسفانه برخی‌ها در این باشگاه کار می‌کردند که کارهایی انجام دادند که تبعات آن الان گریبان پرسپولیس را گرفته است. من از نزدیک می‌بینم که کسی نمی‌توانست کاری که گرشاسبی انجام می‌دهد را انجام دهد. شرایط ما سخت بوده و پنجره نقل و انتقالات بسته است. کسانی در این باشگاه کارهایی انجام دادند که باعث شده ما الان نتوانیم بازیکن بگیریم و همه کارها گردن گرشاسبی افتاده است. ما بازی حساس آسیایی و سوپرجام را در پیش داریم. اما متأسفانه آقایان جوابگوی کارهایی که انجام داده‌اند نبوده‌اند و گرشاسبی باید کارها را انجام دهد.

 چرا در این شرایط به نظر می‌آید که پرسپولیس از همیشه تنهاتر است؟

واقعاً برای من هم سؤال است که چرا به پرسپولیس کمک نمی‌شود. چرا کسی کمک نمی‌کند تا بدهی‌ها پرداخت شود؟ یک مربی مثل ژوزه سال ۹۱ به پرسپولیس آمده و قبل از عید پولش پرداخت شد. مگر می‌شود به پرسپولیس کمک نکنند؟ ما که بازیکن هم نمی‌توانیم بگیریم پس تکلیف چیست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)