پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان و مربیان یک به یک به پرسپولیس می‌آیند و می‌روند، اما آنچه می‌ماند نام بزرگ پرسپولیس است.

سیدجلال حسینی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران و تعدادی از هواداران این تیم اظهار داشت: ما هر چی داریم از هواداران داریم. حرف حسین، حرف من است. یک سال سخت در انتظارمان است و در این مسیر سخت باید همه کنار هم باشیم.

وی در ادامه افزود: شما هواداران همیشه برای تیم سنگ تمام گذاشته‌اید و می‌خواهم همین روند ادامه پیدا کند. پرسپولیس متعلق به شماست و ما هر کاری می‌کنیم برای شما هواداران است. وجود شما هواداران باعث می‌شود که ما با سختی‌ها و مشکلات بسازیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان و مربیان یک به یک به پرسپولیس می‌آیند و می‌روند، اما آنچه می‌ماند نام بزرگ پرسپولیس است. هر موفقیتی با کنار هم بودن به دست می‌آید. ما در این دو سال که قهرمان شدیم متحد و همدل بودیم و با خیلی از مشکلات ساختیم، اما همدلی و اتحادمان دلیل اصلی موفقیت‌مان بود. از همین الان باید اختلافات را فراموش کرده و همه در کنار هم کمک کنیم تا مشکلات حل شود و به مسیر موفقیت‌آمیز‌مان ادامه دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)