پرسپولیس نیوز: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران در مورد برخی از بازیکنان کمتر صحبت کنند؛ چراکه احساس می‌کنم آنها از وضعیت خود و شرایطی که دارند خارج می‌شوند.

سید جلال حسینی در پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود، بچه‌های ما تلاش زیادی کردند و توانستیم یک بازی خوب انجام دهیم. می‌توانستیم هر سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد تقدیری که از او قبل از شروع بازی انجام شد، عنوان کرد: از امیر قلعه‌نویی، مسعود تابش و محمود کریمی تشکر می‌کنم. امیدوارم سپاهان مثل همیشه موفق باشد.

کاپیتان پرسپولیس در رابطه با اینکه چه اتفاقی باعث اخراج کمال کامیابی‌نیا و کی‌روش شد، گفت: فکر می‌کنم به همدیگر فحش دادند. کی‌روش از اول بازی خیلی فحش می‌داد و در یک صحنه هم مثل اینکه کمال عکس‌العمل نشان داد و از زمین اخراج شد.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس قهرمان می‌شود، تصریح کرد: ما بازی به بازی تلاش می‌کنیم، شاید برخی بگویند دیگر تکرار این حرف بس است، اما خستگی به برخی از بازیکنان ما فشار آورده است. امروز بچه‌ها تلاش زیادی کردند؛ چراکه می‌دانستیم شرایط حساس است و با تیم مدعی سپاهان بازی داریم. خیلی خوب کار کردیم و موقعیت زیادی داشتیم. فکر می‌کنم بازیکنانمان باید بیشتر دقت کنند و هواداران هم کمتر در مورد برخی بازیکنان صحبت کنند که احساس می‌کنم برخی از وضعیت خودشان در حال خارج شدن هستند.

حسینی در رابطه با اینکه آیا تغییرات مدیریتی روی کار پرسپولیس تأثیر می‌گذارد، گفت: از این سؤال شما تشکر می‌کنم. ما امسال دریافتی نداشتیم و یک موضوع در این بحث همین است. ما با این وجود تلاش می‌کنیم و صحبت نمی‌کنیم، ولی باز هم هر روز یک ضربه به ما می‌زنند. این ضربات نهایی است که به پرسپولیس زده می‌شود. امیدوارم هرچه زودتر این بحث‌ها تمام شود و تیم ما در آرامش کار کند. بچه‌ها اصلا آرامش ندارند، ما برای موفقیت تیم خیلی تلاش کردیم ولی یک روز خوب هم نداریم. هر روز مدیریت باشگاه و سیستم باشگاه تغییر می‌کند. در حال رسیدن به نیم‌فصل هستیم، همه تیم‌ها اول فصل بازیکن گرفتند و می‌خواهند خودشان را در نیم‌فصل تقویت کنند اما ما تقویت نشدیم و الان هم با تغییرات مدیریتی زمانی وجود ندارد که باشگاه برای جذب بازیکن بخواهد فکر کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)