پرسپولیس نیوز: معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: ادامه دوباره لیگ اتفاق خوبی است چون به نظر می‌رسد کماکان تا ماهها مجبور به مدارا و زندگی با این ویروس هستیم. هر چند باید دوری هواداران را تحمل کنیم و بازی در ورزشگاه بدون حضور این عزیزان لطف گذشته را ندارد. البته تمام تلاش‌های باشگاه و اعضای تیم برای قهرمانی به عشق هواداران است.

حسین خبیری در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قبل از هرچیز می‌خواهم روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به شما و از سوی باشگاه به همه فعالان این عرصه به ویژه در ورزش، فوتبال و باشگاه‌ها تبریک بگویم. همچنین همان‌طور که پیش از این از جانب باشگاه اعلام شد و هم‌اکنون شاهد تحقق آن هستیم، باز هم به هواداران این اطمینان و قول را می‌دهم که از هیات مدیره تا مدیران و کارکنان باشگاه و اعضای تیم، همه به دنبال حفظ منافع پرسپولیس و هواداران و دفاع از حق آن‌ها بر مبنای اجرای انصاف و عدالت هستند. به امید خدا با شروع مجدد بازی‌ها، پرسپولیس به آن‌چه شایسته‌اش بود و هست می‌رسد و پوکر قهرمانی رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: اتفاق خوبی است که بار دیگر رقابت‌های فوتبال آغاز می‌شود. البته هنوز منتظر اعلام زمان رسمی و اخذ تصمیم نهایی هستیم. با این وجود اخبار و اظهار نظرها همگی گویای به گردش در آمدن دوباره چرخ فوتبال است. این به معنای آن نیست که نگرانی نداریم. همانطور که مسوولان بهداشتی و پزشکی کشور بارها اعلام کرده‌اند و رییس‌جمهور محترم نیز امروز مورد تاکید قرار دادند بازگشایی‌ها، به منزله پایان کرونا نیست. متاسفانه این ویروس وجود دارد و بارها از سوی مقام‌های داخلی و بین‌المللی، اوج‌گیری مجدد آن در پاییز مورد تاکید قرار گرفته است. این وضعیت به معنای آن است که اگر به دلیلی وجود این ویروس بخواهیم رقابت‌های ورزشی را تعطیل نگه داریم این وضعیت ممکن است برای زمان نامعلومی ادامه پیدا کند.

خبیری افزود: باشگاه پرسپولیس بارها اعلام کرده است سلامتی مردم و تمام عوامل فوتبال در راس اولویت‌های خود دانسته و مجری و مطیع تصمیم‌هایی خواهد بود که مراجع قانونی اتخاذ می‌کنند. همه ما، ناچار از زندگی در کنار این ویروس هستیم. البته با شروع دوباره بازی‌ها، همچنان دغدغه ما، دوری هواداران است ولی به خاطر سلامت خود آن‌ها و رعایت دستورالعمل‌ها و اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی، این دوری را تحمل می‌کنیم. برگزاری جشن قهرمانی بدون حضور و هیاهوی آن‌ها در ورزشگاه برای ما بسیار سخت است ولی قطعا انرژی حاصل از شور و انرژی آن‌ها به تیم می‌رسد و همه مصمم هستند که چهارمین جام پیاپی را به هواداران هدیه کنند و به عشق همین مساله، می‌جنگند. همچنین با توجه به تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا بر برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان فوتبال ایران نیاز دارند که در شرایط مسابقه باشند.

معاون اجرایی باشگاه درباره جلسه امروز خود با دکتر مهدی رسول‌پناه خاطر نشان کرد: آقای رسول‌پناه به عنوان رییس هیات‌مدیره و سرپرست باشگاه با همکاری اعضای هیات‌مدیره مرحله به مرحله سراغ مشکلات باشگاه می‌روند و برای آن چاره اندیشی می‌کنند. خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی رییس و اعضای هیات مدیره، دغدغه مالی کمتر شده است و به امید خدا انتظار این است در روزها و ماه‌های آینده به یک ثبات مالی برسیم. یکی دیگر از موضوعات مورد توجه باشگاه برای فصل آینده که در تمام این مدت مورد توجه بود، آکادمی فوتبال و تیم‌های پایه است. طبق چارت باشگاه آکادمی فوتبال و در کل، امور ورزشی باشگاه زیر نظر معاون اجرایی فعالیت خواهند کرد. جلسه امروز فرصتی بود که دکتر رسول‌پناه، نقطه نظرات خود را در این حوزه‌ها به بنده اعلام کنند و در خصوص نحوه فعالیتشان در فصل پیش رو تبادل نظر گردد.

از دیگر مسایل مطرح شده، آماده‌سازی شرایط برای تمرینات تیم اصلی، شروع مسابقات لیگ و شرکت در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است. بعد از این وقفه‌ای که پیش آمد، با برنامه بسیار فشرده‌ای روبرو خواهیم بود. در صورت صدور مجوز آغاز بازی‌ها، بسته به برنامه‌ای که ارایه خواهد شد باید برای امور مختلفی برنامه‌ریزی شود. برای شروع تمرینات باید تمهیدات ویژه‌ای بیندیشیم. من از همین جا باید پیشاپیش از کادر پرتلاش پزشکی و همچنین اعضای زحمتکش تدارکات تیم که در تدارک تمهیدات لازم برای شروع تمرینات هستند تشکر کنم. آن‌ها کار سخت تر از گذشته در پیش دارند و مدافعان تیم برابر این بیماری حداقل در زمان‌هایی خواهند بود که در اردو و تمرین به سر می‌برند. باشگاه پس از دریافت پروتکل‌ها حتما نسبت به اجرای آن‌ها و در صورتی که نیاز باشد خیلی بیشتر از الزام‌های ابلاغی را برای حفظ سلامت بازیکنان و تمام اعضای تیم انجام خواهد داد. در روزهای آینده نیز با هماهنگی آقای پیروانی، مدیر تیم، یک بررسی میدانی از محل تمرین و اقداماتی که انجام می‌شود، خواهیم داشت که گزارش آن را به سرپرست باشگاه تقدیم خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)