مالک باشگاه ملوان و استیل آذین با اشاره به کم شدن شانس تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی گفت: بهتر است آقای کفاشیان و مسببان این شکست جایشان را به افراد فوتبالی بدهند.

مهر، حسین هدایتی با ابراز تاسف از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان که باعث کم شدن شانس تیم کشورمان برای حضور در جام جهانی شد گفت : نباید روزنه های امید را با حمله به کادر فنی و بازیکنان کور کنیم. همه شاهد بودند که تیم ملی نسبت به بازی کره بهتر بود ولی فوتبال چنین حوادثی را همیشه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: اشکال کار در فدراسیون است. من توصیه می کنم جناب آقای کفاشیان و  برخی آقایان که مسبب این شکست های پیاپی هستند بدلایلی که طی نامه ای قبل از بازی با کره بصورت محرمانه به آنها نوشتم و از روی دلسوزی، دوستی و نیتی پاک بود، جای خود را به مدیران ورزشی و دلسوزان واقعی فوتبال دهند.

هدایتی افزود: بهتر است آقایانی که سعی و تلاش خود را که به اندازه وسع و توانشان انجام داده اند و لیکن کم توفیق بودند به این مردم احترام گذاشته و استعفا دهند تا فوتبال در کمال آرامش و همدلی مجموعه جدیدی را بر سر کار آورند.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: ما افراد دلسوز و مدیر فوتبالی که در خانه نشسته اند کم نداریم، از آنها می بایست خواهش کنیم که به میدان بیایند و در این شرایط سخت به فوتبال کمک کنند زیرا مردم علاقه مند به فوتبال به ویژه جوانان این مرز و بوم هنوز امیدوارند با گرفتن سکان فوتبال این کشور توسط این افراد به حول و قوه الهی به جام جهانی صعود کنیم. چون با این مجموعه مدیریتی فعلی صعود خیلی سخت است.

وی همچنین افزود اگر همت کنیم می توانیم با آرامش و همدلی و کنار گذاشتن منیت ها افراد مدیر و دلسوز را دعوت به کار کنیم تا انشاء الله فوتبال ایران در جایگاه بهتری قرار گیرد.

حسین هدایتی افزود: امروز برای استعفا دادن و کناره گیری و آمدن مدیر مدبر فوتبالی دیر است. من مطمئن هستم آقای کفاشیان هم اگر گزینه مناسب تری به میان بیاید او خود نیز به استعفا یا برکناری بطور قانونی و از طریق تشکیل مجمع فوق العاده و گرفتن رای کافی بطریقی که برای فوتبال کشورمان در مجامع بین المللی مشکلی ایجاد نشود تن خواهد داد.

مالک تیم های استیل آذین و ملوان خطاب به مسئولین هیات های فوتبال، مدیران باشگاهها و دیگر مسئولین افزود : ما در پیشگاه خدا و این مردم علاقه مند به فوتبال مسئولیم و بایستی جوابگو باشیم. ما خودمان بدون هیاهو و سر و صدا و جنجال و تعصب کورکورانه می توانیم مشکلات را در درون خانواده فوتبال حل و فصل و با تجدید قوا برای موفقیت و سر بلندی فوتبال کشورمان تلاش کنیم تا فوتبال ایران را در مجامع بین المللی زیر سوال نبرده و به چالش نکشانیم.

حسین هدایتی در پایان گفت: ما می توانیم از خدمات و تجربیات آقای مهندس کفاشیان در بخشهای دیگر ورزش بویژه کمیته ملی المپیک استفاده کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)