پرسپولیس نیوز: اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز با حضور در بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، از این مجموعه بزرگ پزشکی و درمانی بازدید داشتند و درباره همکاری‌های دو جانبه مذاکراتی صورت گرفت.

امروز سه‌شنبه با هماهنگی داریوش سودی مشاور عالی باشگاه در امور آموزشی، پژوهشی و پزشکی که هم زمان ریاست هیأت امنای بیمارستان فوق تخصصی نورافشار را بر عهده دارد، مهدی محمد نبی و دکتر مهدی رسول‌پناه، اعضای هیأت مدیره و محمد حسن انصاریفرد در این بیمارستان حضور پیدا کردند تا به اتفاق وی و دکتر مجید نوری، رئیس بیمارستان در جریان این بازدید درباره نحوه انجام همکاری‌های دو جانبه و استفاده از خدمات تخصصی این مرکز بزرگ پزشکی به گفتگو بپردازند.

گفتنی است، بیمارستان نورافشار در اختیار سازمان هلال سرخ ایران است و مدیر عامل سرخپوشان در جریان این ملاقات گفت: هلال احمر یک نهاد و ارگان فراگیر است که مسوولیت خطیر آن، همراهی با مردم و انسان‌ها و کمک به آنها در سخت‌ترین و غیر منتظره‌ترین شرایط است.

وجود چنین مجموعه پزشکی و درمانی قطعا افتخاری برای کشور است و باشگاه پرسپولیس همراهی با هلال احمر را از مسولیت‌های اجتماعی خود می‌داند که در ادوار گوناگون و در راستای کمک به هموطنان، نمود داشته است.

اعضای هیأت مدیره، مدیر عامل و مشاور عالی باشگاه در جریان این حضور، همچنین جلسه‌ای را در ارتباط با مسائل دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس و اقداماتی که باید صورت بگیرد، با یکدیگر داشتند و تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)