کریمی در مالزیخبرگزاری پرسپولیس :  نشست خبری سه گزینه انتخاب برترین بازیکن سال آسیا در حالی برگزار شد که علی کریمی در کانون توجه خبرنگاران حاضر در نشست قرار داشت.

نشست خبری سه نامزد انتخاب برترین بازیکن سال آسیا در حال حاضر در کوالالامپور در حال برگزاری است و علی کریمی به همراه دو رقیب چینی و کره‌ای‌اش پاسخگوی خبرنگاران است. نکته جالب توجه این نشست این است که علی کریمی در کانون توجه خبرنگاران قرار دارد و بیشتر سوالات از وی پرسیده می‌شود.

علاوه بر خبرنگاران حاضر در نشست دو بازیکن چینی و کره ای که رقبای کریمی در کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا هستند، نیز مدام از کریمی تعریف و تمجید می‌کنند و حتی بازیکن کره‌ای که بیشترین شانس را برای انتخاب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا دارد گفت که علی کریمی از کودکی الگوی او در فوتبال بوده است.

بازیکن چینی نیز گفت: حضور در کنار کریمی در مراسم برترین‌های آسیا برای من افتخار بزرگی است.

ژنگ ژی: حضور در کنار علی کریمی برای من افتخار بزرگی است
 نامزد چینی دریافت عنوان برترین بازیکن فوتبال آسیا می‌گوید حضور در کنار علی کریمی برای او افتخار بزرگی است.

 ژنگ ژی در نشست نامزدهای دریافت عنوان برترین‌های فوتبال آسیا گفت: بسیار خوشحالم که به عنوان یکی از سه نامزد نهایی این عنوان انتخاب شدم و الان در کوالالامپور هستم.

او در پاسخ به این سوال که کسب این عنوان چه تاثیری در فوتبال چین خواهد گذاشت گفت: به هر حال هر کس که بتواند این جایزه را بگیرد، می‌تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت فوتبال کشورش بگذارد.

ژی در پاسخ به سوال مشترکی که یکی از خبرنگاران از او و کریمی درباره حضورشان در فوتبال اروپا و بازگشت به کشورشان پرسیده بود گفت: تجربه حضور در اروپا، تجربه بسیار خوبی بود. من و کریمی هر دو تجربه بسیار خوبی از حضور در فوتبال اروپا کسب کرده‌ایم و اکنون فکر می‌کنم هر دوی ما از این تجربه استفاده می‌کنیم. من و کریمی تلاش می‌کنیم با حفظ آمادگی از آن تجربه گران‌قیمت نهایت استفاده را ببریم.

او در ادامه با اشاره به حضور علی کریمی در مراسم برترین‌های فوتبال آسیا گفت: می‌خواهم به علی کریمی به خاطر اینکه برای دومین بار نامزد دریافت این عنوان شده تبریک بگویم. او بازیکن بسیار خوبی است و باعث افتخار من است که در کنارش حضور دارم. انتخاب مجدد کریمی برای حضور در میان برترین‌ها نشان می‌دهد که او خود را روی فرم نگه داشته و همچنان تلاش می‌کند که بهترین باشد.

این بازیکن در پایان درباره شانس خود برای کسب عنوان برترین بازیکن فوتبال آسیا گفت: برای من هم فرصت بسیار خوبی است که با دو تن از بهترین بازیکنان فوتبال آسیا رقابت کنم و امیدوارم فردا هر سه ما شب خوبی را پشت سر بگذاریم.

لی کئون هو: کریمی افتخار فوتبال قاره است/از بچگی او را می‌شناختم
 نامزد کره‌ای دریافت عنوان بر ترین بازیکن فوتبال آسیا می‌گوید علی کریمی یکی از الگوهای او در دوران کودکی‌اش بوده است.

لی کئون هو در نشست خبری نامزدهای دریافت عنوان برترین‌های فوتبال آسیا درباره حضورش در مالزی گفت: خیلی خوشحالم که به بزرگ‌ترین رویداد کنفدراسیون فوتبال آسیا دعوت شدم برایم باعث افتخار است که در کنار دو بازیکن بسیار خوب فوتبال آسیا هستم.

او در ادامه درباره دیگر رقبایش گفت: برای من باعث افتخار است که در مراسمی حضور دارم که علی کریمی هم در آن شرکت می‌کند، چون کریمی افتخار بزرگی برای فوتبال آسیاست. از بچگی کریمی را می‌شناسم. او یکی از الگوهای فوتبالی من است. کریمی در کره بسیار معروف است.

وی افزود: برای هر سه ما روز بزرگی است. فارغ از اینکه کدام یک از ما فردا شب برنده این عنوان می‌شویم، باید به دو دوست دیگرم به خاطر حضور در میان نامزدهای برترین‌های فوتبال آسیا تبریک بگویم.

 نشست خبری نامزدهای دریافت عنوان برترین بازیکن سال آسیا با حاشیه‌هایی همراه بود که مهمترین آن توجه ویژه به علی کریمی از سوی دو نامزد دیگر و همچنین رسانه‌های خارجی بود.

کنفرانس خبری سه نامزد دریافت عنوان برترین بازیکن سال آسیا راس ساعت 17:30 در هتل ماریوت کوالالامپور آغاز شد.

*پیش از آغاز نشست خبری علی کریمی و دو نامزد دیگر با یکدیگر خوش و بش کردند.

*علی کریمی بیش از دو نامزد دیگر توجه عکاسان را به خود جلب کرده بود.

*حضور پرشمار خبرنگاران فارسی زبان در این نشست خبری خودنمایی می‌کرد و مجری مراسم نیز به این موضوع اشاره کرد و به همین خاطر اولین سوال را خبرنگاری ایرانی از علی کریمی پرسید.

*دو نامزد کره‌ای و چینی دریافت عنوان برترین بازیکن سال آسیا در صحبت‌های خود از علی کریمی به بزرگی یاد کرده و از اینکه توانسته‌اند با وی رقابت کنند ابراز خوشنودی می‌کردند.

*هیچکدام از سه کاندیدای دریافت عنوان برترین بازیکن سال آسیا به زبان انگلیسی مسلط نبودند.

*شاهین رحمانی، عضو ایرانی کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسئولیت ترجمه سوال‌ها و جواب‌ها را به فارسی و انگلیسی برعهده داشت و دو نامزد دیگر نیز هرکدام مترجم‌های خود را داشتند.

*نشست خبری پس از حدود 45 دقیقه به پایان رسید.

*گروهی از ایرانیان مقیم مالزی که از حضور علی کریمی خبردار شده بودند برای دیدار وی و گرفتن عکس یادگاری خود را به هتل ماریوت رسانده و در پایان مراسم حضور داشتند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)