مرجع خبری پرسپولیس : در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با نفت آبادان در هتل المپیک وینگو بگوویچ با علی دایی و میاچ دیدار کرد و از غلامرضا رضایی و محمد نوری ملی پوشان پرسپولیس تجلیل شد.

 

همزمانی اردوی تیم ‌فوتبال ‌پرسپولیس پیش از دیدار با صنعت‌نفت آبادان با اردوی تیم آلومینیوم ‌هرمزگان در هتل المپیک، باعث رویارویی سرخپوشان با وینگو بگویچ، سرمربی پیشین پرسپولیس و کنونی تیم آلومینیوم شد.

در این بین علی دایی که در سومین دوره لیگ برتر به عنوان بازیکن زیر نظر وینگو بگوویچ در پرسپولیس فعالیت می‌کرد و در حال حاضر هدایت سرخپوشان تهرانی را برعهده دارد، برای دقایقی با این مربی دیدار و گفتگو کرد. “ژلکو میاچ” مربی کروات تیم پرسپولیس هم با وینگو بگوویچ دقایقی صحبت کرد.

 

لابی هتل المپیک شاهد گفت و گو و خوش و بش بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس با بگویچ بود.

 

همچنین حبیب کاشانی ضمن دیدار با سرمربی آلومینیوم ‌هرمزگان برای وی آرزوی موفقیت کرد. برخی از بازیکنان پرسپولیس هم با این مربی دیدار و گفتگو کردند.

 

 

از سوی دیگر پس از آنالیز تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، مسئولان باشگاه پرسپولیس در مراسمی از غلامرضا رضایی و محمد نوری، بازیکنان پرسپولیس که تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی می‌کردند، تقدیر کردند.

در این مراسم حبیب کاشانی، محمود خوردبین و علی دایی با اهدای حلقه‌های گل به این بازیکنان در جمع دیگر سرخپوشان، از تلاش‌های این دو در تیم ملی تقدیر و تشکر کردند.

 

– جلسه آنالیز تیم صنعت نفت آبادان در هتل المپیک برگزار شد. در این جلسه فیلمی از بازی‌های گذشته تیم صنعت نفت برای بازیکنان پخش شد و کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان یادآوری کرد.

 

– پس از جلسه آنالیز، بازیکنان در مراسمی که روابط عمومی باشگاه ترتیب داده بود شرکت کردند. در این جلسه حبیب کاشانی نیز دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)