پرسپولیس نیوز: نماینده باشگاه پرسپولیس امروز یکشنبه در سومین نشست معاونان فرهنگی باشگاه‌های لیگ برتری حضور یافت. وی در جریان این حضور اعلام کرد؛ مساله حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در صورت وجود تصمیم برای اجرایی شدن، به باشگاه‌ها ابلاغ شود تا ساماندهی لازم صورت بگیرد.

 سومین جلسه معاونان فرهنگی باشگاه‌های لیگ برتری به دعوت حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال و با حضور نمایندگان فرهنگی ۱۲ باشگاه، غلامحسین زمان‌آبادی، مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال، حجت‌ا… بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، امروز یکشنبه در محل سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

در این نشست، حسین خبیری نیز به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس حضور داشت. وی در بخشی از اظهارات خود چنین گفت: فعالیت فرهنگی در باشگاه پرسپولیس، امری مداوم و مورد تاکید مدیریت باشگاه است. این که در این جا مطرح شود ۳ درصد از بودجه باشگاه‌ها به مسائل فرهنگی اختصاص یابد هم خوب است، اما ضمانت اجرایی ندارد و این مساله باید در قالب بخش نامه‌های فرهنگی انجام شود و این مساله در باشگاه‌ها و نزد مدیران نهادینه شود که اقدام‌های فرهنگی، بازخورد مثبتی دارد.

وی در بخش دیگری به مباحث مطرح شده درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اگر قرار بر این شد که حضور بانوان در ورزشگاه برای مسابقات لیگ برتر، اجرایی شود این مساله باید زودتر به باشگاه‌ها اعلام و ابلاغ شود. تا قبل از این که به دقیقه ۹۰ برسیم، ساماندهی لازم در خور شأن حضور بانوان صورت بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)