پرسپولیس نیوز: سیروان و زانیار خسروی خواننده‌های پاپ کشورمان برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمدند.

کمتر از یک ساعت و ۳۰ دقیقه دیگر به آغاز دیدار پرسپولیس و السدقطر باقیمانده این در حالی است که بسیاری از هواداران همچنان پشت‌ درهای ورزشگاه منتظر ورود به سکوها هستند و بعضی از هواداران با باز شدن درها هجوم آوردند و توانستند به زور وارد سکوها شوند.

* نیروی انتظامی با بعضی از هواداران در حین ورود به سکوها درگیر شد.

* تعداد خبرنگار که برای پوشش خبری در جایگاه ویژه مستقر بودند با توجه به اینکه در حال عکس گرفتن و تهیه خبر بودن با برخورد زشت نیروی انتظامی مواجه شدند.

* از چهره‌های معروف مهمانان این دیدار می‌توان به حضور سیروان، زاینار خسروی و محسن ابراهیم‌زاده خواننده‌های پاپ کشورمان اشاره کرد که به ورزشگاه آزادی آمدند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

* محمد نصرتی مدافع سال های دور پرسپولیس قصد ورود به ورزشگاه را داشت که به او اجازه حضور در ورزشگاه را نمی دادند.

* زمانی که بلندگو ورزشگاه آزادی نام عادل فردوسی‌پور را به عنوان گزارشگر دیدار پرسپولیس و السد را معرفی کرد با تشویق هواداران مواجه شد و تماشاگران حاضر در ورزشگاه عادل فردوسی‌پور را تشویق کردند.

* بسیاری از هواداران به زور از درهای طبقه دوم عبور کرده و قصد ورود به طبقه بالای ورزشگاه آزادی را دارند این اتفاق باعث شد تا ازدحام عجیبی در ورودی ورزشگاه به وجود بیاید.

* بعضی از هواداران که بلیت در دست دارند نتوانستند به سکوها وارد شوند که این اتفاق باعث شد تا صدای اعتراض هواداران بلند شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)